Kurumsal Siteye Git

Turkcell Uygulaması

Özet Bilgiler:
Active

  • Ne zaman kullanmaya başlarım?
    • Turkcell uygulamasını App Store ve Google Play’den indirdikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
    • Hayır. Yenilenmeyecek.
  • Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
    • Turkcell uygulaması abonelik gerektirmemektedir.

Turkcell uygulaması nedir?
Active

Turkcell uygulamasıyla kalan tutarınızı ve paketinizi görüntüleyebilir, faturanızı inceleyip ödeyebilir, size özel cihaz, uygulama ve paket tekliflerini inceleyip satın alabilir, sabit internet ve hatlarınızı ekleyip yönetebilirsiniz. Türkiye’nin ilk elektronik pazaryeri Turkcell Pasaj’da hızlı teslimat ve esnek ödeme avantajlarından faydalanabilir, Turkcell güvencesi ile alışveriş yapabilirsiniz. Üstelik tüm taleplerinizi iletip kolayca takip edebilirsiniz. İhtiyacınız olduğu anda yapay zekalı Asistan'dan destek alabilir ve çağrı merkezini aramanıza gerek kalmadan birçok işleminizi kolayca yapabilirsiniz.

Nasıl kullanırım?
Active

Turkcell uygulamasını App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulamaya kolayca giriş yapabilirsiniz. Turkcell uygulamasına  tek giriş yöntemi Hızlı Giriş'tir.

Kimler kullanabilir?
Active

iOS 11 ve üstü işletim sistemine sahip iPhone marka cihazı ve 5.0 ve üstü işletim sistemine sahip tüm Android cihazı olan tüm operatörlerdeki hat sahipleri kullanabilirler.

Ne kadar öderim?
Active

Turkcell uygulamasını Apple Store ve Google Play'den ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Yurt dışındayken uygulama üzerinden kullandığınız internet için yurt dışı internet tarifesi üzerinden ücret ödersiniz. Yurt dışı internet tarifeleri için tıklayınız.

Turkcell uygulamasının eski versiyonu yüklü iken Salla Kazan yapabilir miyim?
Active

Salla Kazan yapabilmeniz için son versiyonu yüklemeniz gerekmektedir.

Turkcell uygulamasında sabit internet ürünlerimi nasıl görüntüleyebilirim?
Active

Turkcell uygulamasında sol üstteki profil fotoğrafınıza tıkladığınızda açılan ekranda "Hesap Ekle" alanından sizden istenilen bilgileri girip onaylayarak hem sabit internet ürünlerinizi hem de adınıza kayıtlı tüm Turkcell hatlarınızı görüntüleyebilir ve işlem yapabilirsiniz. Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler.
Hesaplarımı ekledim, fakat artık görüntülemek istemiyorum, ne yapmalıyım?
Active

Turkcell uygulaması sol üst köşedeki fotoğrafa tıkladığınızda açılan Profil alanından "Hesap Ekle/Kaldır" >  "Hesap Kaldır" ekranından daha önce eklediğiniz hesaplarınızı kaldırabilirsiniz.

Turkcell hattı kullanmıyorum, ama sabit internet abonesiyim. Turkcell uygulaması'nı nasıl kullanabilirim?
Active

Turkcell uygulaması kullanıcısı olarak sabit internet hesabınızı görüntülemek için Turkcell uygulamasına Hızlı Giriş ile giriş yapabilir, sonrasında uygulamada sol üstteki fotoğrafınıza tıklayınca açılan ekrandan hesap ekleme yapabilirsiniz.

Turkcell uygulamasında sabit internet ürünlerimle ilgili hangi işlemleri yapabilirim?
Active

Fiber, DSL ürünleriniz için kalan kullanım ve adil kullanım kotası bilgisi görüntüleyebilir, ses ürünleriniz için kalan dakikalarınızı ve TV için ise ürün ve aktivasyon bilgisini kontrol edebilirsiniz. Faturalarınızı görüntüleyebilir ve ödeyebilirsiniz. Sahip olduğunuz servisleri görebilirsiniz. Aynı zamanda üst pakete geçebilir ve adil kullanım kotasına takıldıysanız joker paket satın alabilirsiniz.

Turkcell uygulamasını nasıl iptal ederim?
Active

Turkcell uygulaması abonelik gerektirmediği için iptal edilen bir uygulama değildir. Telefonunuzdan uygulamayı silebilirsiniz.

Turkcell uygulamasını Türkçe'den başka farklı bir dilde kullanabilir miyim?
Active

Turkcell uygulaması için İngilizce dil seçeneği bulunmaktadır. Turkcell uygulaması sol üst köşedeki Profil > Dil Tercihi > Uygulama Dili alanından dil seçimi seçimi yapılabilir.

Turkcell uygulamasına en son ne zaman giriş yaptığımı görebilir miyim?
Active

Hayır, göremezsiniz.

Farklı bir cihazda Turkcell uygulamasını açık unuttum, nasıl kapatırım?
Active

Profil menüsünde Çıkış Yap'a, ardından "Tüm Cihazlarda Çıkış Yap"a tıklayarak hattınıza giriş yapılan tüm cihazlarda çıkış yapabilirsiniz.
Turkcell uygulamasını tabletlerde ( iPad vs. ) kullanabiliyor muyum?
Active

Evet. Uygulamayı iPad ve diğer tabletler üzerinden indirip kullanabilirsiniz. Data hattı ile girişlerde de yalnıza Hızlı Giriş yapılacaktır. İşlem yapılan data hatlarının üzerinde kayıtlı iletişim numarası var ise onay mesajı o hatlarına gider, eğer hatlar SMS destekliyor ise, data hattına da onay mesajını alabilir.

Yararlandığım kampanyaları Turkcell uygulaması üzerinden görebilir miyim?
Active

Evet. Turkcell uygulaması üzerinde ana sayfadaki "Paket ve Servislerim" altında bulabilirsiniz.

Abonelik veya kampanya sözleşmelerimi görebilir miyim?
Active

Evet. Hem aktif hem de geçmişteki sözleşme örneklerinizi görebilir ve bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz. Sözleşmelerinizi Turkcell uygulaması sağ üst köşedeki profil alanından veya "İşlemler" > "Hat Ayarlarım" > "Sözleşmelerim" alanından görebilirsiniz. Hangi kampanyanın hangi teklif ile alındığı, ne zaman imzalandığı, kontrat bitiş zamanı, aylık ödeme tutarı gibi bilgileri de Turkcell uygulaması'ndan görebilirsiniz.

Turkcell uygulamasında en son hangi tarihte, ne kadar ve nereden TL yüklendiğime dair bilgileri görebilir miyim?
Active

Evet. Turkcell uygulamasına giriş yaptıktan sonra "Ana Sayfa"daki "TL Durumum" alanından TL yükleme, tarih vs bilgilerine bakabilirsiniz. Bu menüden sorgulama yapılan ay içindeki bilgiler görülebilir.

Turkcell uygulamasına kullanıcı bilgilerimi ekleyebilir miyim?
Active

  • Evet. Turkcell uygulamasındaki sol üstteki fotoğrafa tıkladığınızda açılan ekranda "Kimlik Bilgilerim" alanından kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz.
  • Hat sizin adınıza kayıtlı ise "Evet" seçerek kayıtlı bilgilerinizi görebilir, iletişim bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Hat sizin adınıza değilse ve hattın kullanıcısıysanız, "Kullanmakta olduğunuz hat sizin adınıza mı kayıtlı?" sorusuna "Hayır" seçimi yaparak kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz.

Turkcell uygulaması üzerinden faturalarımı ne zaman görebilirim?
Active

Fatura kesildikten sonra 24 saat içinde görebilirsiniz.

Yabancı uyruklu müşteriler Hesap Ekleyebilir mi?
Active

Evet. Yabancı uyruklu müşteriler vergi kimlik numaralarını girerek hesap ekleyebilirler.

Turkcell uygulamasından mevcut taleplerimin durumunu görüntüleyebilir miyim?
Active

Evet. Çağrı Merkezi’nden oluşturduğunuz bazı taleplerinizi ve Turkcell uygulaması içerisinden açılan tüm taleplerinizi Turkcell uygulamasındaki "Yardım" > "Talep Durumu Sorgulama" alanından takip edebilirsiniz. Turkcell.com.tr'den açtığınız şikayetlerinize de yine Turkcell uygulaması "Yardım" > "Talep Durumu Sorgulama"  alanındaki linkten ulaşabilirsiniz.

Turkcell uygulaması üzerinden yapılan ödemeyi/paket yükleme ve TL yüklemeyi görebilir miyim?
Active

  • Sadece yapılan ödemeyi bilgilendirme amaçlı e-posta olarak gönderebiliyoruz. Ödemenizi yaptıktan sonra e-posta adresinizi girmeniz yeterli.
  • Dekont gönderimi müşteri hizmetleri tarafından yapılmamaktadır. Dekontu hattın kullanıcısı bankasından talep edebilir.

TL İşlemlerim alanında, hattımın kısıtlanacağı ya da iptal olacağı tarih bilgilerini görebilir miyim?
Active

Evet, görebilirsiniz.

Turkcell uygulamasında abonelik başlangıç tarihimi (hat aktivasyon tarihi) görebilir miyim?
Active

Evet. Turkcell uygulaması sağ üst köşedeki Profil alanından veya "İşlemler" > "Hat Ayarlarım" > Sözleşmelerim alanından bu bilgiye ulaşabilirsiniz.

Aynı anda birden fazla cihaz ile Turkcell uygulamasına giriş yapabilir miyim?
Active

Evet. Herhangi bir sınır yoktur.

Data hattım ile Turkcell uygulamasında işlem yapabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz.

Turkcell uygulamasına abonelik için özel bir form doldurmak, ya da başvuru yapmak gerekir mi?
Active

Hayır, gerekmez.

Turkcell uygulamasına giriş yaptığımda SMS bilgilendirmesi gelir mi?
Active

Hangi hat ile giriş yapıldıysa o hatta sadece aşağıdaki durumda bilgilendirme SMS'i gelir.
Turkcell uygulamasında faturanızın detayı incelendiğinde "www.turkcell.com.tr üzerinden kullanım detaylarınızı incelediniz." SMS'i gelir.

Turkcell uygulaması üzerinden yapılan işlemlerde kullandığım bir kredi kartını, farklı hatlar için de kullanabilir miyim?
Active

Evet, kullanabilirsiniz.

Kullanım sırasında ekrana çıkan memnuniyet anketi kaldırılabilir mi?
Active

Anketerimize sizlerin geri bildirimlerinizi alarak Turkcell uygulamamızı ihtiyaçlarınız doğrultusunda güncellemek için ihtiyaç duyuyoruz. Bu nedenle değerli görüşlerinizi bizimle paylaşabilirseniz çok seviniriz. Anketimizi yanıtlamak istemezseniz çarpıya basarak anketten çıkabilirsiniz.

İnternet paketim veya TL bakiyem biterse de Turkcell uygulamasını kullanabilir miyim?
Active

İnternet paketiniz veya TL bakiyeniz bitse bile Turkcell uygulamasına her zaman ücretsiz olarak girebilir ve tüm işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Turkcell uygulamasındaki ödeme işlemlerim için sanal kart ve debit kart(banka kartı) kullanabilir miyim?
Active

Evet. Sanal kart ve debit kart kullanılabilir.

Kredi kartı bilgilerimi silebilir miyim?
Active

Kredi kartı bilgilerinizi Turkcell uygulamasından silebilirsiniz ancak herhangi bir talimatınız varsa (örneğin otomatik ödeme talimatı gibi) öncelikle talimatınızı kaldırmanız gerekmektedir. Talimatınızı Turkcell uygulaması ve Turkcell.com.tr'de Fatura Ayarları sayfasından kaldırabilirsiniz. Paycell Card kartınızı ise talimatınız olsun veya olmasın Turkcell uygulamasından silemezsiniz, Çağrı Merkezi'ni aramanız gerekmektedir.
Başka Turkcell hatlarına ait fatura ödemesini yapabilir miyim?
Active

Evet. Turkcell uygulamasına giriş yapıp "Paketler" alanından "Diğer İşlemler" > ""Başka Hatta İşlem Yap" > "Başka Hattın Faturasını Öde" altından ödenebilmektedir. Uygulama'ya login olunmadığında da karşılama ekranındaki "Başka Hat İçin İşlem Yap" > "Başka Hattın Faturasını Öde" alanından kendi TCKNnize bağlı diğer Turkcell hatları için ödeme yapılabilmektedir. 

Uygulama yüklendiğinde onaylanması zorunlu olan kullanıcı sözleşmesi, uygulama silindiğinde geçerliliğini yitirir mi?
Active

Hayır. Kullanıcı sözleşmesi geçerliliğini yitirmez.

Turkcell uygulamasından fatura gönderim tipini değiştirebilir miyim?
Active

Evet. Turkcell uygulamasına giriş yaptıktan sonra "İşlemler" > "Ödeme Tercihlerim" > "Fatura Ayarlarım" > "Fatura Gönderim Yöntemi" alanından değişiklik yapabilirsiniz. 

Kredi kartımı Turkcell uygulamasına nasıl tanımlayabilirim?
Active

Turkcell uygulamasına giriş yaptıktan sonra "İşlemler" > "Ödeme Tercihlerim" > "Paycell ve Kayıtlı Kartlarım" alanından kredi kartınızı kaydedebilirsiniz.

Sabit internet hesaplarımı nasıl ekleyebilirim?
Active

Aşağıdaki adımlar izlenerek Turkcell uygulamasına sabit internet hesapları eklenebilir:
Bireysel sabit internet kullanan Turkcell müşterisi;
  • Turkcell uygulamasına giriş yapılır.
  • Turkcell uygulaması  ilk açıldığında GSM numarasının yer aldığı sekmeye tıklanır ve açılan ekranda yer alan "+" (artı) Yeni Hesap Ekle’ye basılır. Ya da Turkcell uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Hesap Ekle/Kaldır alanına basılır.
  • Açılan sekmede TCKN ve doğum tarihi girilir eğer eşleşen bir Turkcell ve sabit internet hesabı var ise, kullanıcıya gösterilir.
  • Kullanıcı kabul ederse Hesaplarını ekler ve kullanabilir.
Bireysel sabit internet kullanan diğer operatör müşterisi;
  • Turkcell uygulaması indirilir.
  • Telefon numarası, e-mail adresi girilir ve bir şifre belirlenir.
  • Telefona gelen anlık şifre girilir. Doğru girilirse 2. aşama olarak e-mail adresine giderek mail onaylanır.
  • Turkcell uygulaması’na bu bilgiler ile giriş yapılır.
  • Turkcell uygulaması ilk açıldığında GSM numarasının yer aldığı sekmeye tıklanır ve açılan ekranda yer alan "+" (artı) Yeni Hesap Ekle’ye basılır. Ya da Turkcell uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Hesap Ekle/Kaldır alanına basılır.
  • Açılan sekmede TCKN ve doğum tarihi girilir, eğer eşleşen bir Superonline hesabı var ise, kullanıcıya gösterilir.
  • Kullanıcı kabul ederse Hesaplarını ekler ve kullanabilir.

Kurumsal hat kullanan kullanıcı hesap ekleme yapabilir mi?
Active

Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler.

Turkcell sabit internet müşterileri Turkcell uygulamasından hangi işlemleri yapabilirler?
Active

  • Kalan kullanım görüntüleme
  • Fatura görüntüleme, detay ve pdf
  • Fatura ödeme
  • E-Fatura geçiş
  • Taahhüt başlangıç bitiş tarihi görüntüleme
  • Yeniden kontrat yapma
  • Kampanya geçişleri ve TV+ başvurusu yapma
  • Ek paket satın alma
  • Güvenli internet işlemleri
  • Kablosuz Ağ İşlemleri
  • Teknik Çözümler
  • Hizmet dondurma
  • İleri tarihli paket işlemleri
  • Başvuru durumu ve randevu bilgisi görüntüleme
  • En yakın bayi bilgisi
  • Çağrı merkezi talep statüsü görüntüleme
Hattıma gelen ve gönderdiğim SMS'lerimi görebilir miyim?
Active

  • Evet. Turkcell uygulaması  sağ üstte bulunan Bildirimler (çan) ikonuna basarak Mesajlarım alanından SMS’ler görüntülenebilir. Sadece Turkcell'e gönderilen ve Turkcell'den gelen mesajlar görülebilir.
  • Geriye dönük 30 güne kadar mesajlar görüntülenebilir. (Paycell, GNÇ, Platinum, lifebox ve benzeri Turkcell bağlantılı segment ve servislerinden gelen SMS'ler de dahildir)

Turkcell uygulamasına kaç adet hesap eklenebilir?
Active

Bireysel hatlar bireysel tüm hatlarını, bireysel ev interneti hesaplarını, bireysel Superbox hesabını ve data hattını ekleyebilirler. Hat eklemede sınır yoktur. Bireysel hat hiçbir kurumsal hattı ekleyememektedir.

Kurumsal hatlar ise sadece 1 adet bireysel ev interneti hesabını ekleyebilir. Bireysel mobil hat veya data hattı eklenememektedirler. 

Kendi cihazımdan farklı bir hat için Turkcell uygulamasına giriş yapabilir miyim?
Active

Evet, GSM numarası veya e-mail adresi girişi yapıldıktan sonra giriş yapılan numaraya bir kod gelecektir. Bu kodu onaylamanız durumunda cihazdan uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

Aktif olmayan hatlarla veya Turkcell'den diğer operatörlere geçiş yapıldığında Turkcell uygulamasına ulaşılabilir mi?
Active

Diğer operatörlere ait hatlar Turkcell uygulaması giriş yapabilir,  aynı zamanda Pasaj’a da ulaşabilir.
Aktif olmayan hatlar ise Hızlı Giriş yaparken GSM bilgisi vermek zorunda oldukları için bunlar bu hatla giriş yapamaz. Ancak yine de Pasaj’a ulaşabilir.

Yaptığım ev interneti başvurumu nasıl takip edebilirim?
Active

 Ev interneti başvurunuzu Turkcell uygulamasına giriş yapıldığında "İşlemler" > "Başvuru İşlemlerim" > "Ev İnterneti Başvurusu Durumum" alanından takip edilebilirsiniz. Turkcell uygulamasına giriş yapmadan da açılan karşılama ekrandan "Ev İnterneti Başvurusu Durumum" altından başvurunuzun durumunu görüntüleyebilirsiniz.

Turkcell uygulaması sosyal destek kapsamındaki müşteriler için uygun mu?
Active

Turkcell uygulaması sosyal destek kapsamındaki müşteriler için uygundur.

Yabancı kredi kartları kullanılabilir mi?
Active

Yabancı bankalara ait kartlar 3D secure desteği olmaları koşuluyla kullanılabilir.

Kapat
Yardım ister misiniz?