Kurumsal Siteye Git

TV+

Yıllık Premium ve Yıllık Giriş üyeliğim 12 ay sonunda sona erdiğinde üyeliğim nasıl devam eder?
Active

Yıllık üyeliklerin sonunda, üyelik standart aylık ücretten devam eder. Yıllık Premium TV+ Paketi üyeliği olan aboneler 12 ay kontrat bitiminden sonra üyeliğine aylık Premium TV+ Paketine TV+'a özel 1 GB internet paketi ile birlikte 17,99TL/ay devam eder, Yıllık Giriş TV+ Paketini üyeliği olan aboneler 12 ay kontrat bitiminden sonra üyeliğine aylık Giriş TV+ Paketine TV+'a özel 1 GB internet paketi ile birlikte 15,99TL/ay devam eder.

Yıllık üyeliklerin sonunda, üyelik standart aylık ücretten devam eder. 30 Eylül 2021 tarihinden sonra, Yıllık Premium TV+ Paketi üyeliği kontratı biten aboneler kontrat bitiminden sonra üyeliğine aylık Premium TV+ Paketine 17,99TL/ay devam eder, Yıllık Giriş TV+ Paketi kontratı biten aboneler kontrat bitiminden sonra üyeliğine aylık Giriş TV+ Paketine 15,99TL/ay devam eder.

TV+ nedir?
Active

TV+, canlı TV kanalları, gişe rekortmeni filmleri, en sevilen dizileri, heyecanlı spor karşılaşmaları ve çok daha fazlasını bulabileceğiniz bir TV platformudur. TV+, çoklu ekran erişimi, yayınları kaydetme, geri alma, kaydetme, çevrimdışı izleme ve gelişmiş kişiselleştirme özellikleri ile eşsiz bir TV deneyimi sunmaktadır.

Bu servisi kimler kullanabilir?
Active

Turkcell müşterileri ve diğer operatör hat kullanıcıları TV+ servisinden faydalanabilir.

TV+’a nasıl giriş yaparım?
Active

TV+'ı kullanabilmek için öncelikle kullanmakta olduğunuz cihaza uygun uygulama sürümünü ilgili Google Play Store veya Apple Store üzerinden indirmelisiniz.

TV+ uygulamasını indirmek için tıklayınız!

Önemli Not: IOS işletim sistemi için IOS 11.0 ve üstü işletim sistemine sahip cihazlar, Android işletim sistemi için Android 5.0 ve üstü işletim sistemine sahip cihazlar desteklenmektedir.

Uygulamayı indirdikten sonra, Hızlı Giriş seçeneği ile uygulamaya sadece telefon numaranızı verip, telefonunuza gelen doğrulama kodunu ekrana girerek uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

TV+ paketleri içindeki filmler ücretli midir?
Active

Kullanıcılar, TV+ paketi dahilindeki Seç-İzle filmlerini ücretsiz olarak izleyebilirsiniz. Ayrıca geçmişten günümüze ses getiren, vizyondan yeni çıkmış veya ödüllü yerli ve yabancı filmlerini Kirala-İzle ve Satın-Al İzle seçenekleri ile ek ücret ödeyerek satın alıp izleyebilirsiniz.

TV+'a giriş yapamıyorum. Nereden yardım alabilirim?
Active

Turkcell İletişim Hizmetleri 532'yi arayabilir, müşteri temsilcimizden destek alabilir ya da TV+ uygulaması üzerinden Profil-->Ayarlar-->Diğer&Yardım-->Bize Ulaşın kısmından probleminizi iletebilirsiniz.

TV+ paketlerinin detayları nedir?
Active

Paket detayları için "Servis detayları" bölümünde "Ana paket bilgileri" kısmına bulabilirsiniz. Ayrıca, paketlerin ücretleri ile ilgili detaylar için "Ücretlendirme" bölümünde bulabilirsiniz.

TV+ kullanımlarında veri (data) bağlantı ücreti alınır mı?
Active

Bazı TV+ paketlerinde, paket ile birlikte TV+ servisi erişiminde kullanılabilecek TV+'a özel internet paketleri tanımlanır ve TV+ Servisi'ni kullanırken, kullanımlar bu paketten düşer. Paket bittikten sonra varsa wifi üzerinden ya da TV+'a özel avantajlı ek paketlerden satın alarak TV+ keyfini yaşamaya devam edebilirsiniz. TV+’a özel ek internet paketleriyle ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Paket dahilinde TV+'a özel  internet paketleri, sadece abonelik yapılan hattın takılı olduğu cihaz üzerinden izlendiğinde geçerlidir. Servisin farklı cihazlarda kullanımında mobil internet üzerinden yapılan izlemeler ilgili operatörün mobil internet kullanım tarifesinden ücretlendirilir.
TV+ internet paketim bitti. TV+ izlemeye devam edebilir miyim?
Active

TV+'a özel internet paketiniz bittiğinde eğer başka internet paketiniz yoksa, TV+ kullanımlarınızda otomatik açılan aşım paketinden veya tarifesinden ücretlenir. Herhangi TV+ üzerinde bir hız kısıtı uygulanmaz. TV+ keyfi yaşamaya devam etmek için size özel avantajlı fiyatlarla TV+'a özel ek internet paketlerini alabilirsiniz. TV+’a özel ek internet paketleriyle ilgili detaylı bilgi için tıklayınız. 

TV+ aboneliğimi tablette ya da başka bir cihazda kullanabilir miyim?
Active

Evet, ancak data tüketimleriniz TV+ internetinizden değil, varsa diğer internet paketinizden düşer, başka internet paketiniz yoksa, mobil internet tüketimleriniz ücretlendirilir.

TV+ aboneliğimi tablette ya da başka bir cihazda kullanırken, internetimi de paylaşsam, internet ücreti öder miyim?
Active

Evet, TV+ paketleri aboneliğiniz kapsamında kullanabileceğiniz TV+ İnternet Paketi sadece aboneliğin yapıldığı telefondaki izlemeler için geçerlidir.

Premium TV+ paketim için faturamda 15,99 ve 2 TL olarak iki ücret görüyorum, bu nedir?
Active

Premium TV+ Paketi kapsamında, hatta hem servis aboneliği hem de TV+ kullanımlarında geçerli 1 GB internet tanımlanır. 15,99 TL servis ücreti, 2 TL ise TV+'a özel internet ücretidir.

TV+ paketi dahilindeki TV+'a özel internet paketini iptal edebilir miyim?
Active

Hayır, TV+ paketi dahilindeki TV+'a özel internet Paketi tek başına iptal edilemez. Tüm TV+ Paketi (servis + internet) birlikte iptal edilmelidir.

TV+ paketleri dahilindeki TV+'a özel internet paketi nerelerde geçerlidir?
Active

TV+'a özel interneti paketi sadece TV+ kullanımları için geçerli olup sadece Turkcell aboneleri yararlanabilmektedir.

TV+ paketlerindeki TV+'a özel internet paketinde ne kadar kaldığını nasıl öğrenebilirim?
Active

UYGULAMA KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj gönderebilirsiniz. Ayrıca Turkcell.com.tr web sitesi üzerinden ya da Dijital Operatör Uygulaması üzerinden internet paketinizde ne kadar kaldığını öğrenebilirsiniz.

TV+’ı hangi mobil cihazlar destekliyor?
Active
TV+ uygulaması, yeni nesil AppleTV, IOS 11 ve üzeri tüm cihazlarda, Android 5.0 ve üzeri cihazlarda desteklenmektedir.
TV+’ta hangi kanallar var?
Active

Kanallarla ilgili detaylı bilgi için http://www.superonline.net/turkcell-tv/cepte-turkcell-tv/kanallar a bakabilirsiniz.

*Kanalların internet hakları ilgili nedenlerden dolayı yayında bazı saatlerde kesintiler yapılabilir. Bu durumda yayın tamamen kapatılarak kanalda uyarı mesajı ile aboneler bilgilendirilir ya da yayın akışı dışında başka bir içerik yayınlanır.
Program Nasıl Başa Alınıyor?
Active
TV kanallarında yer alan programları, yayın devam ederken geri alabilir, istediğiniz yerleri durdurabilir, yeniden izleyebilirsiniz.
Kirala İzle Nedir?
Active

Kirala İzle servisi ile geçmişten günümüze ses getiren, vizyondan yeni çıkmış veya ödüllü yerli ve yabancı filmleri ücret ödeyerek izlemenizi sağlayan servistir. Kiralanan içerik 30 gün içinde, ilk izleme anından itibaren 48 saat içinde dilenildiği kadar izlenebilir.

TV+'ta kaç film satın alabilirim?
Active
Dilediğiniz kadar film satın alabilirsiniz.


Satın aldığım bir filmi ne kadar süre izleyebilirim?
Active

Satın alınan içerik üyelik boyunca dilenildiği kadar izlenebilir.

Filmi yarıda bıraksam izlemeye devam edebilir miyim?
Active

Evet izlemeye kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Kiraladığınız filmi 1 ay boyunca istediğiniz zaman izlemeye başlayabilir, filmi izlemeye başladıktan sonra da 48 saat içinde yeniden izleyebilirsiniz. Filmi durdurup, uygulama üzerinden kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Turkcell hattımı başka operatöre taşırsam TV+ aboneliğim sonlanır mı?
Active

Evet, TV+ paketi olan Turkcell aboneleri, hattını başka bir operatöre taşıdığında mevcut paketleri TV+ abonelikleri iptal olur. 

TV+ uygulamalarını nereden indirebilirim?
Active

TV+'ı kullanmak için öncelikle kullanmakta olduğunuz cihaza uygun uygulama sürümünü ilgili Google Play Store veya Apple Store üzerinden indirmelisiniz. TV+ uygulamasını indirmek için tıklayınız!

TV+'ı bilgisayarımı televizyona bağlayarak izleyebilir miyim?
Active

Evet izleyebilirsiniz. Bilgisayarınızın video çıkış özelliği (HDMI, DVI, VGA, S-Video, Composite, vb.) varsa ve gerekli kablolara sahipseniz bilgisayarınızı televizyona bağlayarak hem TV yayınını ve film içeriklerini televizyonunuzdan izleyebilirsiniz. Görüntü kalitesinde kayıp olmaması için kullandığınız kabloların yüksek çözünürlüğü desteklemesi gerekmektedir. HDMI, VGA ve DVI kabloları ile izlediğiniz zaman görüntü kalitesinde herhangi bir düşüş yaşamazsınız. Bilgisayar özelliklerinize bağlı olarak ses çıkışını bu kablolar ile televizyona aktaramayabilirsiniz. Bunun için ses çıkışınızı ilgili kablolar aracılığı ile televizyonunuza veya ses sisteminize bağlamanız gerekmektedir. Bağlantıları yaptıktan sonra bilgisayarınızda gerekli ayarları yapmayı unutmayınız.

TV+'ta filmlerini bilgisayarıma indirebilir miyim?
Active

Bu filmleri internet üzerinden belirtilen kullanım koşulları çerçevesinde izleyebilir ancak bilgisayarınıza indiremezsiniz.

TV+'ı aynı anda birden farklı bilgisayarda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, TV+'ı eş zamanlı olarak yalnızca bir bilgisayardan kullanabilirsiniz. Farklı cihazlar (cep telefonu, tablet, web) ile TV+'ı aynı anda kullanabilirsiniz.

TV+ paket üyeliğimi nasıl iptal ederim?
Active
Mevcut ücretli TV+ paket üyeliğinizi iptal etmek için "Detay Bilgi" sayfasından "Nasıl İptal Ederim?" bölümünden öğrenebilirsiniz.
Devir, hat kapama, ödeme tipi ve numara değişikliğinde aboneliğimin durumu ne olur?
Active

Devir, hat kapama, operatör değişikliği, hat iptal ve numara değişikliği yapılması durumunda TV+ paketiniz iptal olacaktır. Eğer kontratlı TV+ paketiniz varsa erken dönem iptalinde cayma bedeli alınır. 

Ödeme tipi değişikliğinde ise TV+ aboneliğiniz iptal olur. Eğer kontratlı TV+ paketiniz varsa erken dönem iptalinde cayma bedeli alınır. 

Kredi Kartı ile yapılan satın almalarda Operatör değişikliği durumunda TV+ aboneliği iptal olmayacaktır.

TV+'ı yurt dışında kullanabilir miyim?
Active

Servis yurt dışı ve Kıbrıs kullanıma açık değildir. Yurt dışı ve Kıbrıs’tan bağlanan kullanıcılar TV+ Servisi'nden yararlanamazlar.

5 cihaz limiti nedir?
Active

TV+ paketinizdeki içeriklere en fazla 5 cihaz üzerinden erişebilirsiniz. 5 cihaz limiti üyeliğinize bağlı tüm profiller için ortaktır. Bu limite ulaştığınızda yeni bir cihaz kullanmak isterseniz, mobil cihazınızdaki TV+ uygulamasında "Bana Özel / Sağ Üstteki Profil İkonu/ Sağ üstteki Ayarlar ikonu / Aktif Cihazlar" menüsünden artık kullanmak istemediğiniz cihazı silmeniz gerekmektedir. Bu işlemin ardından yeni cihazınızı kullanmaya başlayabilirsiniz. TV+ kutusu bu kısıtlamaya dahil değildir. / Uygulama üzerinden cihaz silme işlemi hakkı 30 günde bir cihaz silme ile sınırlıdır.

Bana Özel nedir?
Active

TV+ Bana Özel, izleme davranışlarınıza göre sizin için seçtiğimiz içeriklerin bulunduğu bölümdür.

"Geri Al" özelliği nasıl çalışıyor?
Active

TV kanallarındaki yayınları dilediğiniz zaman durdurabilir, 24 saate kadar geri alabilirsiniz. Bu 24 saat dilimi içerisinde kaçırdığınız programları izleyebilir, programlar arasında geçiş yapabilirsiniz.

"Kaydet İzle" nedir?
Active

TV+ ile sevdiğiniz programları kaydedebilir, daha sonra dilediğiniz zaman izleyebilirsiniz. Kayıtlarınız 30 gün sonra otomatik olarak silinmektedir. Kayıtlarınızı cep telefonu, tablet, bilgisayar ve TV+ kutusundan dilediğiniz zaman izleyebilirsiniz. Kayıt için tahsis edilen alan, üye olduğunuz pakete göre değişkenlik gösterebilir. 

TV+ ile dizilerin tüm bölümlerini nasıl kaydederim?
Active

TV+ ile sevdiğiniz dizilerin bölümlerini tek tek kaydetmekle vakit kaybetmezsiniz, Sezon kaydet özelliği ile dizilerin tüm bölümlerinin kaydedilmesi emrini verebilirsiniz.

Seçtiğiniz içeriği, ister cep telefonunuzdan, ister tabletinizden, isterseniz de bilgisayarınızdan kaydedebilirsiniz.

Ne kadar süre ile kayıt yapılabilir?
Active

Kayıt için tahsis edilen alan, üye olduğunuz pakete göre değişkenlik gösterebilir. Paketinize göre 10 ile 100 saat arası değişen süreli kayıt alanına sahip olabilirsiniz. 

Ödeme seçenekleri nelerdir?
Active

Turkcell Bireysel Kullanıcısı iseniz;

Apple cihazınızdan Uygulama İçi Satın Alımlar ile Paket satın alabilir, film kiralayabilir ya da satın alabilirsiniz.
Android cihazınızdan Turkcell faturanıza yansıtarak Paket satın alabilir, film kiralayabilir ya da satın alabilirsiniz.

TV+ WEB üzerinden Turkcell faturanıza yansıtarak Paket satın alabilir, film kiralayabilir ya da satın alabilirsiniz.

Diğer Operatör Kullanıcısı iseniz;

Apple ve Android cihazınızdan Uygulama İçi Satın Alımlar ile Paket satın alabilir, film kiralayabilir ya da satın alabilirsiniz.
 

Kayıt sırasında internet paketimden düşer mi?
Active

Hayır, düşmemektedir. Kaydı başlattıktan sonra, isterseniz uygulamayı kapatabilirsiniz, kayıt işlemi devam eder ve bu sırada internet paketinizden düşmez. Ancak kayıt ettiğiniz programı mobil internet üzerinden izlerken, önce TV+ İnternet paketiniz kullanılır, sonrasında diğer paketleriniz kullanılır.

TV+ Gizlilik ve Güvenlik Koşulları nelerdir?
Active

· TV+ servisi, sizlere Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş (“Turkcell Superonline”) tarafından sunulmaktadır.
· Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. (“Turkcell”) aboneleri TV+ hizmetinden yararlanabilirler. Abonelik detaylarını www.turkcelltvplus.com.tr web sitemizde Sıkca Sorular Sorular sayfamızdan inceleyebilirsiniz.Servis bedeli Turkcell tarafından “Tahsilatına Aracılık” modeli ile tahsil edilecek olup Turkcell faturası içinde “Diğer Servisler” başlığı altında sunulacaktır
· Turkcell abonesi olmayan kullanıcılarımız ise TV+ uygulaması üzerinde sunulan abonelik formunu doldurmak suretiyle yeni bir Turkcell Superonline aboneliği başlatarak TV+ hizmetinden yararlanabilirler. Bu koşullarda başlatılan aboneliklerin servis bedeli doğrudan Turkcell Superonline tarafından faturandırılarak tahsil edilecektir.
· www.turkcelltvplus.com.tr web sitemiz ya da TV+ uygulamalarımız üzerinden servisimizi kullanan siz müşterilerimizin bilgi güvenliği bizler için büyük önem taşımaktadır. Bu metin bilgi güvenliği ile ilgili sizi bilgilendirmek üzere hazırlanmıştır.
· www.turkcelltvplus.com.tr web sitesi ve TV+ uygulamaları üzerinden ya da SMS ile abonelik başlatan Turkcell abonelerinin, Turkcell Superonline aboneliği başlatılması ve servis sunumu için zorunlu olan isim soyisim, TCKN, adres ve GSM numarasını içeren kişisel bilgileri Turkcell ve Turkcell Superonline arasında servis aboneliği süresiyle sınırlı olacak şekilde karşılıklı olarak paylaşılmaktadır. Abonelik başlatılması, servis sunumu ve fatura basımı için yasal zorunluluk gereği paylaşılan kişisel bilgiler Turkcell Superonline tarafından özenle saklanır. Bilgi paylaşım onayı abonelerden, TV+ servis abonelik başlangıcında alınmakta olup Turkcell ve Turkcell Superonline tarafından saklanmaktadır.
· www.turkcelltvplus.com.tr web sitesi ve TV+ uygulamaları üzerinden abonelik başlatan Turkcell abonesi haricindeki müşterilerimizin abonelik sırasında paylaştıkları isim soyisim, TCKN, adres ve GSM numarasını içeren kişisel bilgileri Turkcell Superonline tarafından özenle saklanır ve hiçbir koşulla paylaşılmaz.
· Herhangi bir abonelik başlatmaksızın www.turkcelltvplus.com.tr web sitemizi dilediğiniz sıklıkta ziyaret edebilirsiniz. Web sitemizi ziyaretiniz sırasında kişisel bilgilerinizi paylaşmanız gerekmez. Kişisel bilgileriniz sadece abonelik başlatmak istediğinizde ve sizin bilginiz kapsamında talep edilmektedir. Abonelik başlatılması, servis sunumu ve fatura basımı için Sizin bilgi ve onayınız ile bizim tarafımızdan kayıt altına alınan ve/veya Turkcell ve Turkcell Superonline arasında paylaşılan kişisel bilgileriniz Turkcell ve Turkcell Superonline tarafından korunmaktadır.
· Web sitemiz ve/veya uygulamalarımıza girişte kullanmakta olduğunuz parolanızı bilgi güvenliğiniz açısından kimse ile paylaşmamanız ve hiçbir yere not etmemeniz gerektiğini hatırlatırız.
· Web sitemizde Turkcell Superonline tarafından işletilmeyen diğer web sitelerine bağlantılar verebiliriz. Bu web sitelerinden herhangi birini ziyaret ederseniz o sitenin gizlilik ve diğer politikaları geçerli olacaktır. Diğer şirketlerin politika ve uygulamalarından sorumlu olmadığımızı belirtiriz.

TV+'ı yeni nesil AppleTV üzerinden izleyebilir miyim?
Active

Eğer TV+ abonesi iseniz, yeni nesil AppleTV üzerinden TV+ uygulamamızı ücretsiz olarak indirerek, izlemeye başlayabilirsiniz. Uygulamaya Turkcell numaranız ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?