Kurumsal Siteye Git

Yönlendir

Yönlendir

Ulaşılabilir olmanın dayanılmaz rahatlığı Turkcell Yönlendir Servisi'nde!

3,49 TL

DAHA FAZLA

Nasıl Kullanırım?
Yönlendir Servisi'ni devreye sokmak çok kolay; yapmanız gereken şey telefonunuzun “Yönlendirme” menüsüne girip, istediğiniz bir numarayı yazarak aramalarınızı yönlendirmek.
Dilerseniz Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaparak da hattınızı Sekreter Servisi'ne, Kim Aramış Servisi'ne veya farklı bir numaraya yönlendirebilirsiniz. Hattınızı hemen yönlendirmek için tıklayın!

Gelen çağrıları başka bir numaraya yönlendirmek için, telefonunuzun menüsünden ya da Tr Turkcell ekranındayken;
  • ‘Cevap verilememe’ durumunda **61*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Ulaşılamama durumunda’ **62*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Meşgul olma durumu’ **67*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Her koşulda’ **21*Telefon numarası#arama tuşuna basmanız yeterli.
    Cevap verilememe durumunda telefonunuza gelen çağrıları istediğiniz sürelere göre de yönlendirebilirsiniz. Bu işlem için telefonunuzdan *61*GSM No** süre# işlemini yapmanız gerekmektedir.Bu süre minimum 5, maksimum 30 saniyedir.
  • Örneğin: ‘Cevap verilememe durumunda’ çağrının yönlendirilen numaraya 15 saniyeden sonra düşmesi için aşağıdaki işlem yapılmalıdır: *61*053221001302**15#

Dilerseniz SMS ile de yönlendirme yapabilirsiniz;

Her koşulda yönlendirme için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

Meşgul olma durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

Ulaşılamıyor durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz

Cevap verilememe durumunda YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

Servis Detayları
  • Turkcell’in Yönlendir Servisi sayesinde hiçbir gelen aramayı kaçırmadan hayata kaldığınız yerden devam edersiniz.
  • Telefonunuzun şarjı bitse de, o an ulaşılmaz da olsanız; numaranızı başka bir telefona yönlendirerek arayanların size ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Telefonunuza gelen tüm çağrıları; Dijital Operatör Uygulaması "Ayarlarım"-"Çağrı Ayarlarım" bölümünden yönlendirebilirsiniz.
  • Sizi arayanlar ulaşılamaz anonsu duyarken, siz de sizi hangi numaranın aradığını cebinize gelen SMS'ler ile öğrenmek istiyorsanız, telefonunuzun menüsünden, hattınızı 7585 kısa numarasına yönlendirebilirsiniz. Telefonunuzu; “Tüm Aramalar”, "Meşgul" veya "Cevapsız" durumları için 7585'e yönlendirebilirsiniz de, sizi arayanlar telefonunuz açıkken, meşgul olduğunda veya siz cevap vermediğiniz zaman, "kapalı" anonsunu duyarlar.

Ücretlendirme
  • Yönlendirmenizi başlatmak ücretsizdir.
  • Yönlendirmeniz aktifken, tarifenizden bağımsız, gelen her arama başına KDV, ÖİV dahil 3,49TL'dir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız​.
    Sorularınız için sık sorulan sorulardan bilgi alabilirsiniz.
  • Telefonunuzu​ 7585'e yönlendirmek ücretsizdir, yönlendirme aktifken çağrı başına gelen bilgilendirme mesajları KDV ve ÖİV dahil 99 kuruştur.
  • Çeşitli telefon modellerinde, ekranda yer alan aktif arama/aktarma ifadeleri nedeniyle ücretlendirme yapılmaz. ​
  • Cevaplanmayan çağrılar ücretlendirilmez.
  • 05327533111 ​Sekreter numarasına yapılan yönlendirmelerde yönlendirme servis ücreti alınmaz.

Nasıl İptal Ederim?
  • Yönlendirmenizi iptal etmek çok kolay;
  • # # 002 # arama tuşu veya sadece ## yönlendirme tipi kodu # arama tuşunu tuşlayabilir;
  • Dijital Operatör Uygulaması "Ayarlarım"-"Çağrı Ayarlarım" bölümünden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Daha Fazla Bilgi
  • Turkcell Yönlendir Servisi'nden Bireysel Turkcell Rahat tarifede bulunan müşteriler haricinde tüm Turkcell’liler yararlanabilir. 
  • Telefonunuzu; “Tüm Aramalar”, "Meşgul" veya "Cevapsız" durumu için 7585'e yönlendirdiğinizde, sizi arayanlar telefonunuz açık, meşgul olduğunda veya siz cevap vermediğiniz zaman, "kapalı" anonsunu duyarlar.
Sıkça Sorulan Sorular
Kapat
Yardım ister misiniz?