Yönlendir

Ulaşılabilir olmanın dayanılmaz rahatlığı Turkcell Yönlendir Servisi'nde!

9 TL
İncele
Turkcell Yönlendir

Yönlendir Nedir?

Telefonunuz “ulaşılamazken” ya da “kapalıyken”, isterseniz siz “başkasıyla konuşurken” ya da “çaldı çaldı ama açamadığınız” zamanlarda, her koşulda bir çözüm var. Turkcell’in Yönlendir Servisi'yle tüm bu durumlarda bile hala ulaşılabilir olmanın keyfini yaşarsınız.

Daha Fazla Bilgi

  • Turkcell Yönlendir Servisi'nden Bireysel Turkcell Rahat tarifede bulunan müşteriler haricinde tüm Turkcell’liler yararlanabilir. 
  • Telefonunuzu; “Tüm Aramalar”, "Meşgul" veya "Cevapsız" durumu için 7585'e yönlendirdiğinizde, sizi arayanlar telefonunuz açık, meşgul olduğunda veya siz cevap vermediğiniz zaman, "kapalı" anonsunu duyarlar.
Yönlendir Servisi'ni devreye sokmak çok kolay; yapmanız gereken şey telefonunuzun “Yönlendirme” menüsüne girip, istediğiniz bir numarayı yazarak aramalarınızı yönlendirmek.

Gelen çağrıları başka bir numaraya yönlendirmek için, telefonunuzun menüsünden ya da Tr Turkcell ekranındayken;
  • ‘Cevap verilememe’ durumunda **61*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Ulaşılamama durumunda’ **62*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Meşgul olma durumu’ **67*Telefon numarası#arama tuşu,
  • ‘Her koşulda’ **21*Telefon numarası#arama tuşuna basmanız yeterli.
    Cevap verilememe durumunda telefonunuza gelen çağrıları istediğiniz sürelere göre de yönlendirebilirsiniz. Bu işlem için telefonunuzdan *61*GSM No** süre# işlemini yapmanız gerekmektedir.Bu süre minimum 5, maksimum 30 saniyedir.
  • Örneğin: ‘Cevap verilememe durumunda’ çağrının yönlendirilen numaraya 15 saniyeden sonra düşmesi için aşağıdaki işlem yapılmalıdır: *61*053221001302**15#

Dilerseniz SMS ile de yönlendirme yapabilirsiniz;

Her koşulda yönlendirme için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

Meşgul olma durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

Ulaşılamıyor durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz

Cevap verilememe durumunda YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.

  • Turkcell’in Yönlendir Servisi sayesinde hiçbir gelen aramayı kaçırmadan hayata kaldığınız yerden devam edersiniz.
  • Telefonunuzun şarjı bitse de, o an ulaşılmaz da olsanız; numaranızı başka bir telefona yönlendirerek arayanların size ulaşmasını sağlayabilirsini
  • Sizi arayanlar ulaşılamaz anonsu duyarken, siz de sizi hangi numaranın aradığını cebinize gelen SMS'ler ile öğrenmek istiyorsanız, telefonunuzun menüsünden, hattınızı 7585 kısa numarasına yönlendirebilirsiniz. Telefonunuzu; “Tüm Aramalar”, "Meşgul" veya "Cevapsız" durumları için 7585'e yönlendirebilirsiniz de, sizi arayanlar telefonunuz açıkken, meşgul olduğunda veya siz cevap vermediğiniz zaman, "kapalı" anonsunu duyarlar.

  • Yönlendirmenizi iptal etmek çok kolay;
  • # # 002 # arama tuşu veya sadece ## yönlendirme tipi kodu # arama tuşunu tuşlayabilir;
  • Telefonunuzdaki Yönlendirme menüsü üzerinden de yönlendirmenizi iptal edebilirsiniz.
  • Yönlendirmenizi başlatmak ücretsizdir.
  • Yönlendirmeniz aktifken, tarifenizden bağımsız, gelen her arama başına KDV, ÖİV dahil 9 TL'dir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
    Sorularınız için sık sorulan sorulardan bilgi alabilirsiniz.
  • Telefonunuzu 7585'e yönlendirmek ücretsizdir, yönlendirme aktifken çağrı başına gelen bilgilendirme mesajları KDV ve ÖİV dahil 4 TL'dir.
  • Çeşitli telefon modellerinde, ekranda yer alan aktif arama/aktarma ifadeleri nedeniyle ücretlendirme yapılmaz.
  • Cevaplanmayan çağrılar ücretlendirilmez.
  • 05327533111 Sekreter numarasına yapılan yönlendirmelerde yönlendirme servis ücreti alınmaz.

  • Telefonunuzun şarjı da bitse o an ulaşılmaz da olsanız; numaranızı başka bir telefona yönlendirerek arayanların size ulaşmasını sağlayan servistir.
  • Yönlendir Servisi'ni devreye sokmak çok kolay; yapmanız gereken şey telefonunuzun “Yönlendirme” menüsüne girip, istediğiniz bir numarayı yazarak aramalarınızı yönlendirmek.
     
    Gelen çağrıları başka bir numaraya yönlendirmek için, telefonunuzun menüsünden ya da Tr Turkcell ekranındayken;

    ‘Cevap verilememe’ durumunda **61*Telefon numarası#arama tuşu,
    ‘Ulaşılamama durumunda’ **62*Telefon numarası#arama tuşu,
    ‘Meşgul olma durumu’ **67*Telefon numarası#arama tuşu,
    ‘Her koşulda’ **21*Telefon numarası#arama tuşuna basmanız yeterli.

    Cevap verilememe durumunda telefonunuza gelen çağrıları istediğiniz sürelere göre de yönlendirebilirsiniz. Bu işlem için telefonunuzdan *61*GSM No** süre# işlemini yapmanız gerekmektedir.Bu süre minimum 5, maksimum 30 saniyedir.
    Örneğin: ‘Cevap verilememe durumunda’ çağrının yönlendirilen numaraya 15 saniyeden sonra düşmesi için aşağıdaki işlem yapılmalıdır: *61*053221001302**15#

    Dilerseniz SMS ile de yönlendirme yapabilirsiniz;

    Her koşulda yönlendirme için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX TUMU yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.
    Meşgul olma durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX MESGUL yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.
    Ulaşılamıyor durumu için: YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX KAPALI yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz
    Cevap verilememe durumunda YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz. Bu yönlendirmeyi iptal etmek için IPTAL YONLENDIR 5XXXXXXXXX CEVAPSIZ yazıp 2222'ye gönderebilirsiniz.
  • Yönlendirme ücreti, hatların tarifelerinden bağımsız olarak ücretlendirilmektedir. Gelen her arama başına KDV, ÖİV dahil 9 TL ücret ödersiniz. Detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz;

    nlendirme şekliA abonesi B abonesi A abonesi nasıl ücretlenir?B abonesi nasıl ücretlenir?
    Koşulsuz Yurt içindeYurt içindeGelen arama başına 9 TL ücretlenir.Ücretlenmez
    Koşulsuz Yurt içindeYurt dışındaGelen arama başına 9 TL ücretlenir.Çağrının süresi kadar yurt dışında aranma ücretinden ücretlenir. Varsa paketinden faydalanır.
    KoşulluYurt içindeYurt içindeGelen arama başına 9 TL ücretlenir.Ücretlenmez
    KoşulluYurt içindeYurt dışındaGelen arama başına 9 TL ücretlenir.Çağrının süresi kadar yurt dışında aranma ücretinden ücretlenir. Varsa paketinden faydalanır.
    KoşulsuzYurt dışında Yurt içindeGelen arama başına 9 TL ücretlenir.Ücretlenmez
    KoşulsuzYurt dışında Yurt dışındaGelen arama başına 9 TL ücretlenir.Çağrının süresi kadar yurt dışında aranma ücretinden ücretlenir. Varsa paketinden faydalanır.
    KoşulluYurt dışında Yurt içindeAramanın süresi kadar hem yurt dışı aranma hem de yurt dışı arama ücretinden ücretlenir. Paketi varsa paketten faydalanır.Ücretlenmez
    KoşulluYurt dışında Yurt dışındaAramanın süresi kadar hem yurt dışı aranma hem de yurt dışı arama ücretinden ücretlenir. Paketi varsa paketten faydalanır.Çağrının süresi kadar yurt dışında aranma ücretinden ücretlenir. Varsa paketinden faydalanır.
    *Koşulsuz Yönlendirme: Her durumda yönlendirme.
    **Koşullu Yönlendirme: Meşgulken ya da cevapsızken ya da ulaşılamıyorken yönlendirme.


    Yurt içinde Turkcell hattınızdan, 0561 veya 0516 ile başlayan 61’CELL’li veya Bursa Mobile'li numaranıza yaptığınız yönlendirmeler ücretsizdir.

    61’CELL’li veya Bursa Mobile'li numaralara yapılan yönlendirmeler için yurt dışı kullanım ile ilgili bilgileri aşağıda bulabilirsiniz;


    Eğer mevcutta kullandığınız Turkcell hattı ile yurt içindeyseniz, yönlendirme yaptığınız 61CELL veya Bursa Mobile numarası yurt dışında ise, yurt içindeki Turkcell hattınız için yönlendirme ücreti ödemezsiniz, 61CELL veya Bursa Mobile hattınız için aramanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsiniz; varsa paketinizden düşer.

    Eğer mevcutta kullandığınız Turkcell hattı ile yurt dışındaysanız ve 61’CELL’li veya Bursa Mobile'li numaranıza koşulsuz (her durumda) yönlendirmeniz varsa, mevcut hattınız ile yönlendirme servisinden ücretsiz faydalanabilirsiniz. Bu durumda yönlendirme yapılan 61CELL’li veya Bursa Mobile'li hattınız ile yurt içindeyseniz ücret ödemezsiniz, yurt dışında iseniz konuşmanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsiniz; varsa paketinizden düşer.

    Eğer mevcutta kullandığınız Turkcell hattı ile yurt dışındaysanız ve 61’CELL’li veya Bursa Mobile'li numaranıza koşullu durumda (meşgulken, ulaşılamıyorken ya da cevapsız çağrılar için) yönlendirmeniz varsa, mevcut hattınız için aramanın süresi kadar hem yurt dışı aranma hem de yurt dışı arama ücreti ile ücretlendirilirsiniz varsa paketinizden düşer. Bu durumda yönlendirme yapılan 61CELL’li veya Bursa Mobile'li hattınız ile yurt içindeyseniz yönlendirme servisi için ücret ödemezsiniz, yurt dışında iseniz konuşmanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsiniz; varsa paketinizden düşer.



  • Yönlendir servisinden Bireysel Turkcell Rahat tarifede bulunan müşteriler haricinde tüm Turkcell’liler yararlanabilir.
  • Yönlendirme servisinden yurt dışında da yararlanabilirsiniz.
  • A hattı çağrı başına 9 TL yönlendirme servis ücreti öder. B hattı ise yurt içindeyse ücret ödemez. B hattı yurt dışında ise çağrı süresi kadar yurt dışında aranma ile ücretlendirilir.

  • A hattı numarası yurt içindeyse , yönlendirme tipinden bağımsız olarak A numarası çağrı başına 9 TL yönlendirme servis ücreti öder. B hattı yurt içindeyse ücret ödemez. B hattı yurt dışındaysa, çağrı süresi kadar yurt dışında aranma ile ücretlendirilir.
  • A hattı çağrı süresi kadar yurt dışında aranma ile ücretlendirilir. Ek olarak, yurt dışında bulunduğu ülkeye göre, arama ücreti ile ücretlendirilir. B hattı ise yurt içindeyse ücret ödemez. Yurt dışında ise yurt dışında aranma ile ücretlendirilir.

  • # # 002 # arama tuşu veya sadece ## yönlendirme tipi kodu # arama tuşunu tuşlayabilir;
    Telefonunuzdaki Yönlendirme menüsü üzerinden de yönlendirmenizi iptal edebilirsiniz.
  • Hattınıza istemediğiniz bir numaradan yönlendirme yapılmışsa yönlendirme iptali için Müşteri Hizmetleri'ni arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

  • Konu hakkında Müşteri Hizmetleri'ni arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

  • Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.