Kurumsal Siteye Git

Kalite Politikası

​Süreçlerimizi sürekli iyileştiriyor ve etkin bir kalite yönetim sistemi uyguluyoruz.

  • İlk ve lider dijital operatör olarak yüksek kaliteli ürün ve servislerle en iyi dijital müşteri deneyimini yaşatmayı taahhüt ederiz.
  • Süreç, ürün ve servislerimizin kalitesini sürekli olarak iyileştiririz.
  • Müşterilerimizin beklentilerini doğru anlayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve servislerle karşılarız.
  • Çalışanlarımızın katılımcı, paylaşımcı ve yaratıcı olarak kendilerini ifade edebilecekleri ve kendilerini sürekli geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.
  • Kalite Yönetimi Sistemi ve Kalite Hedefleri’ni müşteri şartlarına uygun olarak belirler, duyurur ve gelişime açık alanlarını tespit ederiz, verimliliğin artırılması için düzenli olarak gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştiririz,
  • Yasalarda belirtilen şartlara uyar, bu amaçla faaliyetlerimizi ilgilendiren konularda ilgili yasal gereklilikleri yakından izleyip bu bilgileri sistematik biçimde güncel tutarız.
  • Uygulanabilir gereklilikleri yerine getiririz.

BENZER İÇERİKLER

Üstün Ses Kalitesi

​​​Üstün ses kalitesi ile müşterilerimizin görüşmelerini gerçekleştirebilmesi için altyapımızda farklı telefon modellerine uygun teknolojinin sunduğu en son teknikleri kullanırız​.

Devamı

İştiraklerimiz ve Bağlı Ortaklıklarımız

Turkcell, yurt içi ve yurt dışı iştirakleri ve bağlı ortaklıkları ile geniş bir coğrafyada iletişim faaliyetlerini sürdürüyor.​​​​

Devamı

Vizyon ve Misyonumuz

Vizyon ve Misyonumuz

Devamı

Logolarımız

Turkcell ​logolarını aşağıda bulabilirsiniz.​

Devamı

Kurumsal Yönetim

Şirket'in iş ilişkileri, Şirket'in pay sahiplerini temsil eden ve pay sahiplerine karşı sorumlu olan Yönetim Kurulu'nun talimatı altında yönetilir.​

Devamı

İş Sürekliliği Politikası

​Afet veya acil durumlara karşı hazırlıklı olmak için çalışıyoruz.

Devamı

Yönetim Takımı

Turkcell üst yönetimine ilişkin detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.​

Devamı

Sanal Mobil Şebeke Operatörü

​Sanal Mobil Operatörlük iş modeli mobil iletişim pazarında oyuncuların bir mobil iletişim operatöründen toptan fiyatla hizmet alıp kendi müşterilerine perakende fiyatlarla mobil iletişim hizmetleri satmasına dayanır​

Devamı

Müşteri Memnuniyet Politikası

​​​Müşteri isteklerini açık, şeffaf, hızlı, ve müşteri odaklı bir şekilde çözüyoruz.​

Devamı

İş Sağlığı ve Güvenliği Politikası

​Turkcell değerlerimizin ve İK uygulamalarımızın temelinde, insana, dolayısıyla çalışanlarımıza verdiğimiz değer yer alır.

Devamı