Kurumsal Siteye Git

Lifecell One

Lifecell One Servisi nedir?
BiP uygulaması üzerine tanımlayacağınız Turkcell’e ait Bireysel hattınız ile Türkiye yönünde çok avantajlı fiyatlarla arama ve aranma hizmetidir. Bu hizmetle, Türkiye dışı bir operatörden almış olduğunuz ana hattınız ile birlikte aynı telefon üzerinden 2. Numaranızla Türkiye’yi arayabilir ve aranabilirsiniz. Üstelik hattınız servis aboneliğiniz süresince yükleme yapılmadığı için asla kapanmaz. Böylelikle Turkcell numaranızı da korumuş olursunuz.
Lifecell One servisinde sim kartımın telefonuma takılı olma zorunluluğu var mı?
Hayır. Güvenliğiniz için sadece tek sefere mahsus olmak üzere sim kartınızın takılı olduğu bir telefona ihtiyaç vardır. Hattınıza gönderdiğimiz tek kullanımlık şifre uygulama içerisine girildiği andan itibaren servisi kullanmak için bir daha sim karta ihtiyaç duyulmamaktadır.
Hattım kurumsal. BiP uygulamasına bu hattımı 2.numara olarak kaydedebilir miyim?
Hayır. Servisimiz şu an için sadece Turkcell Bireysel hatları desteklemektedir.
Postpaid veya Prepaid hatlarım özelinde yurtiçinde kullandığım paketler Lifecell One servisi için de geçerli midir?
Hayır. Lifecell One servisi mevcut hattınızın paket veya kampanyalarından bağımsızdır. Servis üzerinden arama gerçekleştirebilmek ve size özel fırsatlarımızdan yararlanabilmeniz için uygulama içerisindeki size en uygun paketlerden birini seçmelisiniz.
Servisin aylık abonelik ücreti var mı?
Bu servisi uygulama içerisindeki en uygun paketlerden birini seçerek kullanabilirsiniz. Paket fiyatlarını kanal içerisinde bulabilirsiniz.
Arama yapabilmem için karşı tarafta da BiP yüklü olma zorunluluğu var mı?
Hayır. Aranılacak kişide BiP uygulaması yüklü olmasa bile hem mobil hem de sabit taraflı yurtiçine kayıtlı tüm numaraları özgürce arayabilirsiniz.
Lifecell One servisini kullanmak için hangi numaram üzerinden BiP uygulamasını indirmeliyim?
Türkiye dışında kayıtlı olan(+90 dışında), sürekli kullandığınız ana hattınız üzerinden BiP’i indirmelisiniz. BiP’i telefonunuza bu hat üzerinden indirdikten sonra 2. Hattınız olan Turkcell Bireysel numaranızı uygulama içerisine tanıtabilirsiniz.
Hizmeti kullandığım süre boyunca 2. Hattıma ait sim kartımı farklı bir telefona takarsam sinyal alır mıyım?
Hayır. Lifecell One hizmetini kullandığınız süre boyunca ilgili sim kartınız farklı bir telefonda olsa bile çalışmayacaktır. Dilediğiniz an BiP üzerindeki ayarlar bölümünden hizmeti devre dışı bırakabilir ve benzer şekilde devreye alabilirsiniz. Devre dışı bırakıldığı an sim kartınız fiziksel olarak takılı olduğu telefon yeniden sinyal almaya başlayacaktır, BiP üzerinden hizmeti tekrar aktiflediğinizde fiziksel sim kart üzerinden ki sinyal kesilecek ve tüm arama, aranma yetkinliği uygulama üzerinden çalışmaya devam edecektir.
Lifecell One servisine 2.numaramı kaydettiğimde SMS alabilecek miyim?
Hayır, şimdilik SMS alımı bulunmamaktadır. Servise SMS yetkinliği kazandırmak için çalışmalarımız devam etmektedir. Bu zamana kadar ücretsiz sunulan BiP’in zengin ve eğlenceli mesajlaşma hizmetini kullanabilirsiniz.
OTP mesajlarını alabilecek miyim?
Hayır, OTP mesajları iletilmeyecektir.
Hizmeti kullanmak için mutlaka yabancı bir GSM hattım mı olması gerekiyor?
Evet. Servis, ana hat(+90) dışında olan GSM numarasını referans alarak çalışmaktadır.
Türkiye ziyaretlerimde sim kartımı fiziksel olarak tekrar telefona takıp, BiP uygulaması içerisinden hizmeti deaktif ettiğimde, 2.numarama ait daha önce tanımlı olan bakiye veya paketlerimi kullanmaya devam edebilecek miyim?
Evet. Lifecell One servisini deaktif ettiğiniz takdirde network sinyali fiziksel sim kartınıza yönlenir ve daha önce numaranıza kayıtlı olan tüm bakiye ve/veya paketlerinizi kaldığınız yerden kullanmaya devam edebilirsiniz.