Daha Fazla Ürün Satmak İçin İşinize Yarayacak 3 İpucu




Ürününüzün Bir Hikayesi Olmalı!

Bunu pek çok alanda pek çok farklı kişiden duymuşsunuzdur. “Ürünü değil, hikayesini anlatın.” Haksız değiller. Ve özellikle sizin gibi daha çok satış yapmak isteyenler için bu çok önemli. Ürününüzü/markanızı anlatmadan önce onları kendinize çekmeli ve inandırmalısınız. Bunun için de güçlü bir hikaye anlatmalısınız.

Yola nasıl çıktınız, kimlerden etkilendiniz, nereden ilham aldınız, ekibinizdeki insanlar kim… Önce güven inşa edin. Merak etmeyin, daha sonra ürünü anlatmaya bol bol vaktiniz ve yeriniz kalacak.




Veri Her Şey Değil!

İçerik doğal ve akıcı, insanlar için okuması ve anlaması kolay olmalıdır. Bunun için çok hayati değilse, ürün tanıtımınızı, içeriğinizi rakamlarla ve anlaması zor teknik terimlerle boğmaktan kaçının. Karmaşık görünen teknik terimleri ise herkesin anlayabileceği ifadelerle anlatmaya çalışın. Kimse ne işe yaradığını anlamadığı özelliklere para vermek istemez.




Hareket Geçir!

“Beğenin, paylaşın, abone olun!” Sosyal medya içeriklerinde duymaya alışık olduğumuz bu ifadeler, aslında başarısı kanıtlanmış harekete geçiren eylem çağrıları. Evet birçok internet ünlüsünden aynı şeyleri defalarca duymak bazen sıkıcı olabiliyor. Ancak sizin durumunuz farklı, ürün satmak için kitlenizi oluşturulmalı ve sosyal medyada kullanıcılarla onları harekete geçirecek iletişimi kurmalısınız.

Ürününüzü satmak için geri bildirimler almaya, topluluk oluşturmaya ve marka bilinirliğini artırmaya ihtiyacınız var. Ve nihai amacınızın fon toplamak olduğu bir gerçek. Dolayısıyla kampanyanızın sonuna harekete geçirici mesaj eklemeyi unutmayın.