Kurumsal Siteye Git

Evinizden Çıkmadan Turkcell’i Olun

Yeni numara ve veya numara taşıma sürecim nasıl ilerleyecek?
Active

Dijital operatör üzerinden

  • Numara taşıma işleminde taşımak istediğiniz numarayı girip telefonunuza gelen doğrulama kodunu girmeniz gerekmektedir. Ardından istediğiniz paketi seçerek sürece devam edebilirsiniz.
  • Yeni hat adımında ise başvuru esnasında girilen irtibat numarasına gelen doğrulama kodunu girmeniz gerekmektedir. Ardından istediğiniz  yeni numara paket bilgilerini seçerek sürece devam edebilirsiniz.
  • Bir sonraki adımda kimliğinizi doğrulamak için kimliğinizin ön ve arka yüzünün fotoğrafını çekip yüklemeniz gerekmektedir.
  • Yüz tanımlamasının tamamlanabilmesi için ekrandaki komutlara göre fotoğrafınızı ve videonuzu çekmeniz gerekmektedir.
  • İrtibat bilgileriniz, abonelik tercihleriniz ve teslimat tipi seçeneğinizi belirterek süreci tamamlayabilirsiniz.
  • Sipariş numaranızı hat açılışı sırasında gerekli olduğundan not ediniz.
  • Başvuru esnasında eklediğiniz kimlik , video , ses kaydının uygunluğu kontrol edildikten sonra sim kart teslimatı sağlanacaktır.
  • Başvuru incelemenizde herhangi bir uygunsuzluk tespit edildiğinde işleminiz iptal edilecek olup, tekrar başvuru yapmanız gerekecektir. Bu konuda tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Aynı zamanda yardım sayfasındaki “Hattım Nerede” sekmesini tıklayıp sipariş sırasında iletmiş olduğunuz irtibat numaranızı ve sipariş numaranızı girerek başvuru durumunuzu takip edebilirsiniz.
    ** Süreci tamamlayabilmek için ekrandaki yönlendirmelerinizi takip etmelisiniz. Örneğin; kimlik hatası verildiğinde kimliği okunaklı olarak tekrar çekmeniz istenebilir.

İlginizi Çekebilir

Turkcell Express

Devamını Oku

Numara taşıma talebiniz ile ilgili merak ettikleriniz

Devamını Oku

Mağazadan sim kartımı ne zaman teslim alabilirim?

Devamını Oku

Siparişimi teslim almaya giderken yanımda bulundurmam gereken evraklar nelerdir?

Devamını Oku

Soru / Talep Formu

Devamını Oku