Kurumsal Siteye Git

Numara taşıma talebiniz ile ilgili merak ettikleriniz

Turkcell.com.tr üzerinden numara taşıma işlemi nedir?
Active

İki adımda numaranızı siz de Turkcell’e taşıyabilirsiniz:
  • Numara taşıma talebinizi buradan iletebilirsiniz.
  • Adresinize gelerek gerekli işlemleri tamamlayalım. Numaranız değişmeden Turkcell kalitesine geçin.
  • Dilerseniz hattınızı Turkcell mağazalarından da teslim alabilirsiniz.
Talebimin durumu ve talebimle ilgili soruları soruları kime iletebilirim?
Active

Talebinizle ilgili her türlü soru ve talebinizi 0 (532)532 00 00’ı arayıp bize iletebilirsiniz.
Numara taşıma sürecim nasıl ilerleyecek?
Active

  • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra talebinizde belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize bilgilendirme gelecektir.
  • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten sonra kurye, route planına göre sim kartınızı teslim etmek ve gerekli evrakları almak için başvuru esnasında verdiğiniz adrese ziyaret sağlar.
  • Kurye numara taşıma talebiniz için gerekli evrakların aslını görür, sözleşmelerinizi imzalatır ve evraklarınızı tarayarak, SIM kartınızı teslim eder.
  • Kurye ziyareti sırasında gerekli sözleşmeleri imzalamanızın ardından 4 gün içerisinde numara taşıma işleminiz tamamlanır. Sürecin tamamlanmasının ardından numaranıza yeni simkart kullanılmasına ilişkin SMS gelir.
  • Sim kartınızı 30 gün içinde teslim almamanız durumunda talebiniz iptal olacaktır.
Numaramı nasıl taşıyabilirim?
Active

Aşağıdaki formu doldurarak, numara taşıma talebinizi tık diye bize iletebilirsiniz.
Tık Diye Numara Taşıma Formu

Numara taşıma işleminizi gerçekleştirmek için operatör tarafından yetkilendirilen bayilere şahsen başvurabilirsiniz.

turkcell.com.tr üzerinden numaramı Turkcell’e taşıdığımda ek fayda kazanır mıyım?
Active

  • Faturalı hatlarda paketinize ek olarak, 4 ay boyunca geçerli aylık 2GB internet hediyesi de kazanırsınız.
  • Bu faydalar sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.
Ek faydaları ne zaman kullanmaya başlayabilirim?
Active

  • Faturalı hatlarda; 2GB hediyeniz numaranız açıldıktan sonra aktiflenecek ve kısa mesaj ile bilgilendirileceksiniz. 2GB hediye 31.12.2019’e kadar geçerlidir.
  • Bu faydalar sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.
Hattımı daha sonra iptal ettirirsem paketimin cayma bedeli yansır mı?
Active

Faturalı hatlarda; paketiniz 12 ay faydalanma taahhüdü kapsayan yıllık abonelik kampanyasına dahildir. Kampanyadan 12 ay süresi dolmadan ayrıldığınız durumda, faturanıza faydalandığınız fatura dönemi başına kampanya iptal bedeli yansıtılacaktır. Kampanyada kalan sürede ödenecek bedelin, iptal bedelinden daha düşük olması durumunda, sadece kalan bedel ödenerek paket iptali gerçekleşecektir. Her paket için cayma koşulları, cayma bedeli ve diğer tüm detaylara, o paketin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Seçtiğim paketi nasıl değiştirebilirim?
Active

Seçmiş olduğunuz paketinizi, numaranızın Turkcell’e taşıma işlemi tamamlandıktan ve ilk faturanız çıktıktan sonra 532’yi arayarak değiştirebilirsiniz.
turkcell.com.tr üzerinden numara taşıma ile hangi ödeme tipine numaramı taşıyabilirim?
Active

Turkcell numara taşıma formunda belirtilen sadece faturalı tarifelerden seçtiğiniz birine veya faturasız Süper tarifeye numaranızı taşıyabilirsiniz.
(1 Ocak tarihinden itibaren com.tr sayfamızdan faturasız numara taşıma işlemi yapılmayacaktır. En yakın Turkcell Mağazasından işleminizi yapabilirsiniz).
Sahibi olmadığım bir numara için numara taşıma talebinde bulunabilir miyim?
Active

Taşınacak numaranın hat sahibi olmanız gerekmektedir. Taşınacak numaraya bağlı TC Kimlik Numarası ve kimlik bilgileri ile işlem yapılmaktadır.
Faturasız hattım hangi tarifeyle açılır?
Active

Faturasız hattınız Süper Tarife'yle açılır. Hattınız açıldıktan sonra Turkcell Mağazaları, Dijital operatör, 532 veya www.turkcell.com.tr üzerinden TL/ paket yükleme yapabilirsiniz.

Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?
Active

Buradaki formu doldurarak veya 0 (532) 532 00 00’ı arayarak kuryenin sizi ziyaret etmesini istediğiniz teslimat adresinin değiştirilmesini talep edebilirsiniz.

Kurye, ziyaret etmeden önce bilgilendirme yapacak mı?
Active

Kurye, gönderiyi dağıtıma çıkardığında bilgilendirme SMS‘i gönderir. 

Numara taşıma talebimi nasıl iptal edebilirim?
Active

Numara taşıma zamanının diğer operatöre duyurulmasından önce olmak kaydıyla iptal başvurusu yapılmaktadır, başvurunuzu sözleşme imzalanmadan önce size en yakın Turkcell Mağazası'ndan yapabilirsiniz. Ya da 0 (532)532 00 00 arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Kaç adet numara taşıma yapabilirim?
Active

30 gün içinde bir kez yapılabilir.
Örnek: 1 TCKN 20 Kasım'da numara taşıdıysa 30 gün geçtiktan sonra yani 20 Aralık'tan sonra 2. numara için taşıma başlatabilir.
turkcell.com.tr talep formundan yaptığım seçimlerin bağlayıcılığı var mıdır?
Active

turkcell.com.tr üzerinden yaptığınız talep, numaranızı taşımak için bir ön taleptir; bağlayıcılık, Turkcell mağazalarımızda abonelik ve numara taşıma sözleşmeleri imzalanmasının ardından numara taşıma işleminin gerçekleşmesi ile başlar.
Numara taşımak için hangi evraklara ihtiyacım var?
Active

Faturalı olarak numaranızı taşımak istediğinizde gerekli evraklar;
Kuryemiz sizi adresinizde ziyaret ettiğinde lütfen aşağıdaki iki evrağı hazır bulundurun:
  • Kimlik alternatifleri (nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi veya TC Kimlik Numaralı pasaport veya baro kimliği) Kurye sizi ziyaret ettiğinde, başvuru esnasında kullandığınız kimlik ile işlem yapılması gerekmektedir.
  • Son 2 aydan birine ait sabit evrak (fatura, kredi kartı ekstresi veya ikametgah belgesi) Muhtar veya nüfus müdürlüğünden alınan ikametgah belgesinin aslı geçerlidir, e-devlet üzerinden alınan ikametgah belgesi bu başvuruda geçerlidir. Faturasız hatlar için sabit evrak gerekmemektedir. (1 Ocak tarihinden itibaren com.tr sayfamızdan faturasız numara taşıma işlemi yapılmayacaktır. En yakın Turkcell Mağazalarından işleminizi yapabilirsiniz.)
* Sosyal Destek kapsamında iseniz faturaları hatlar için %25 indirim faydanız bulunmaktadır. Bu faydadan yararlanabilmek için kurye gelmeden, engelli raporu veya kimliği / şehit yakını kimliği / Gazi kimliğinizi hazır ediniz. Bunun ile birlikte kuryemiz ilgili evrakı aldığına dair rıza belgesi imzalatacaktır. Bu belge imzalanmaz ise indirim ve faydadan yararlanamayacaksınız.

Hattınızı faturasız olarak taşımak istediğinizde;
  • Sadece Kimlik belgenizi hazır bulundurmanız gerekmektedir. ( nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi veya TC Kimlik Numaralı pasaport veya baro kimliği)
Numaramın yurt dışında kullanıma açık olsun tercihini yaparsam, ek belge göstermem gerekir?
Active

Hayır, numara talebinizi iletirken "Diğer Abonelik Tercihleriniz"den yurt dışında arama/aranma seçeneklerinin seçilmesi yeterlidir.

Numara taşıma sorgulaması nasıl yapılır?
Active

Mağazada işleminiz tamamlandıktan sonra numara taşıma işleminizin durumunu https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima linkinden sorgulayabilirsiniz.
Ödeme tipini nasıl değiştirebilirim?
Active

Seçmiş olduğunuz ödeme tipinizi, numaranızın Turkcell’e taşıma işlemi tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.
Fatura adresimi nasıl değiştirebilirim?
Active

Fatura adresinizi, numaranızın Turkcell’e taşıma işlemi tamamlandıktan sonra www.turkcell.com.tr ya da size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.
Geçici TC Kimlik Numarası, vekalet ve vasi ile işlem yapılabilir mi?
Active

Hayır, turkcell.com.tr üzerinden geçici TC Kimlik Numarası, vekalet veya vasi ile işlem yapılamamaktadır
Bu hizmet yurt dışında da geçerli midir?
Active

Hayır, turkcell.com.tr üzerinden numara taşıma işlemi sadece yurt içinde geçerlidir. 

Numara taşıma ile ilgili diğer soru ve cevaplara nereden ulaşabilirim?
Active

Buradan ulaşabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular