Kurumsal Siteye Git

Yardım Eli

Tazminat talebi süreci nasıl işler?
Active

Kaza sonucu vefat veya sürekli sakatlık durumunda 0850 250 75 00 Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri arayarak hasar bildiriminde bulunmalısınız. Hasar bildiriminin ardından iletmeniz gereken evrak ve süreç ile ilgili bilgilendirme Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri tarafından yapılacaktır. Tazminat değerlendirme süreci gerekli belgelerin sigorta şirketine iletilmesinden sonra başlayacaktır.

İlginizi Çekebilir

Halihazırda hayat sigortam var. Turkcell Ödemelerim Güvende Sigortasını alırsam kaza sonucu vefat etmem durumunda varislerim kaza sonucu vefat teminatından faydalanabilir mi?

Devamını Oku

Anlaşmalı kurumlara nereden ulaşabilirim?

Devamını Oku

Telefonumu geçen sene Turkcell'den aldım, sigorta yaptırmadım. Yeniden Akıllım Güvende sigortasını yaptırabilir miyim?

Devamını Oku

Yeniden Akıllım Güvende sigortasını nasıl yaptırabilirim?

Devamını Oku

Poliçem her sene otomatik yenilenir mi?

Devamını Oku