Kurumsal Siteye Git

Faturalı Hat

Faturam adresime ulaşmıyor ne yapmalıyım?
Active

Faturanızın adresinize ulaşmaması, fatura adresinizin eksik ya da hatalı olmasından veya postada yaşanan sorunlardan kaynaklanıyor olabilir. Size e-faturaya geçmenizi öneririz; böylece her ay faturanızı e-posta adresinize ücretsiz olarak göndeririz.

E-faturaya geçmek için Turkcell.com.tr anasayfasından hesabınıza giriş yapın. Ana menüden en altta bulunan "İşlem Merkezi" bölümüne tıklayın. Açılan sayfada, sol menüde yer alan "Faturalarım" seçeneğine tıklayın. Sol menüde faturalarınızla ilgili seçenekler açılır. Buradan "Fatura Ayarları"na tıklayın. Açılan sayfada "Fatura Gönderim Yöntemi" başlığı altında E-fatura seçeneğini işaretleyin. Hemen alt tarafta bulunan alana e-posta adresinizi girin. Son olarak "E-fatura'ya Geç" butonuna tıkladığınızda, faturalarınızı belirttiğiniz e-posta adresinizden alabilirsiniz. E-faturaya geçmek için tıklayın.

İlginizi Çekebilir

Hattımdan TL düştü, şu an hattıma kayıtlı üyeliklerimi öğrenebilir miyim ?

Devamını Oku

Hattımı kullanmaya devam edebilmek için TL yüklemem gereken zamanı nasıl öğrenebilirim?

Devamını Oku

Fatura alternatifleri nelerdir?

Devamını Oku

Kullandığım hattın yasal sahibi vefat etti; hattı üzerime nasıl alabilirim?

Devamını Oku

Özel Servis Numaraları

Devamını Oku