Kurumsal Siteye Git

Ayarlarım

Ana İletişim Hattımı nasıl belirleyebilirim?
Active
Ana İletişim hattınızı belirlemek için, ana iletişim hattı olarak belirlemek istediğiniz GSM hattınızın hesap bilgileriyle turkcell.com.tr anasayfasından hesabınıza giriş yapın. Menüde alla yer alan "İşlem Merkezi" kategorisi üzerine gelin. Açılan ekranda "Ayarlarım" altında yer alan "Ana İletişim Hattı" seçeneğine tıklayın. Ana İletişim Hattım sayfasına yönlendiğinizde "Devam" butonuna tıklayın. Sonraki adımda açılan sayfada giriş yaptığınız GSM numarasını üstte, o hattınızla bağlantılı olan diğer numaralarınızı da alt tarafta sıralanmış olarak görebilirsiniz. Giriş yaptığınız, üst bölümde yer alan numaranızın hemen altında "Ana İletişim Hattı Olarak Belirle" seçeneği yer alır. Bu seçeneğin hemen solundaki kutucuğu işaretleyin. Dilerseniz alt tarafta yer alan numaralarınızı sağ tarafta bulunan seçeneklerle kategorilendirebilirsiniz. Seçimlerinizi tamamladığınızda sayfanın alt tarafında bulunan "Devam" butonuna tıklayın. Sonraki adımda güvenliğiniz için T.C. Kimlik Numaranızı ve doğrum tarihinizi girin ve "Devam" butonuna tıklayarak işleminizi onaylayın.

Ayrıca ONAY boşluk TCKN’nizin ilk 5 hanesini (ONAY *****) 2222’ye göndererek Ana İletişim Hattınızı belirleyebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

İşlem Merkezi'nden hattım ile ilgili hangi ayarları yapabilirim?

Devamını Oku

Fatura Kontrol Uyarı Limiti nedir?

Devamını Oku

Kalan kullanımlarımı nasıl görüntüleyebilirim?

Devamını Oku

Hesabım'la ilgili işlemleri nereden yapabilirim?

Devamını Oku

Kalan ses, data ve SMS kullanımlarımı nasıl görüntülerim?

Devamını Oku