Kurumsal Siteye Git

Servisler

Hattımı sekretere/sesli mesaja nasıl yönlendirebilirim?
Active

Turkcell.com.tr anasayfa sağ tarafta bulunan "Giriş" bölümünden giriş yapın. En altta bulunan "İlem Merkezi" seçeneğinden "Ayarlarım" ve "Çağrı Ayarlarım" bölümüne tıklayın. Burada "Sesli Mesaj, Cevap Vermediğimde Sesli Mesaja Yönlendir veya Ulaşılamadığımda Sesli Mesaj Bırakılabilsin" seçeneklerini açık hale getirerek, istediğiniz durumlar için yönlendirme yapabilirsiniz. Dilerseniz SEKRETER yazıp 2222'ye göndererek telefonunuzu kısa mesaj yoluyla da yönlendirebilirsiniz. Hattınızı şimdi Sesli Mesaj Servisi'ne yönlendirmek için tıklayın.

İlginizi Çekebilir

Kalanımı nasıl sorgulayabilirim?

Devamını Oku

Yurt dışında kullanılabilen internet paketi var mı?

Devamını Oku

Windows Phone cihazlarda nasıl bağlanabilirim?

Devamını Oku

Android cihazlarda nasıl bağlanabilirim?

Devamını Oku

iOS cihazlarda internetimi nasıl paylaşabilirim?

Devamını Oku