Kurumsal Siteye Git

Numara Taşıma

Hangi durumlarda numara taşıma talebim geçersiz sayılır?
Active

Tüketici tarafından taşınması talep edilen numara için aşağıdaki durumlardan bir veya bir kaçının olması durumunda, verici işletmeci tüketicinin numara taşıma talebini reddeder.

Numara taşıma şartlarına göre;

  • Taşınması talep edilen numaranın başka bir aboneye ait olması,
  • Numarasını taşımak isteyen abonenin, mevcut işletmecisinden numarasının değiştirilmesi talebinin bulunması,
  • Numarasını taşımak isteyen abonenin kimlik bilgilerinin, kimlik bilgisini ispat edemeyecek nitelikte yanlış veya eksik olması,
  • Taşınması istenen numaraya ait daha önceden başlatılmış ve devam eden taşıma işleminin bulunması.
  • İlk abonelik sözleşmesi üzerinden minimum 90 gün geçmemiş olması: Taşıma talebi bulunan numaraya ait ilk abonelik sözleşmesi ya da geri verme işlemi üzerinden minimum 90 gün geçmesi gerekmektedir. Müşterilere talebin ret edildiğine dair SMS ile bilgilendirme yapılır, talebini yeniden iletmek isteyen müşteriler, 90. günün sonunda yeniden taşıma işlemleri için başvurabilirler.

Aşağıdaki formu doldurarak, numara taşıma talebinizi tık diye bize iletebilirsiniz.
Tık Diye Numara Taşıma Formu

İlginizi Çekebilir

Aşım Çözümü nedir?

Devamını Oku

Hazır Kart'ınızı kullanmaya devam etmek için ne yapmalısınız?

Devamını Oku

Turkcell Kulüp ve Programları hakkında nasıl bilgi alabilirim?

Devamını Oku

Bağlanılan numarayı göster (COLP) özelliği nedir?

Devamını Oku

PIN kodum bloke oldu, ne yapabilirim?

Devamını Oku