Kurumsal Siteye Git

Bireysel Hat Sorgulama

Bu SMS bana neden geldi?
Active

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), elektronik haberleşme sektörüne ilişkin düzenlemeleri belirler. Turkcell İletişim Hizmetleri diğer tüm operatörler gibi Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu düzenlemelerine uymakla yükümlüdür.
Kurumun aldığı karar doğrultusunda tüm operatörler tarafından müşterilerinin kendi talebi dışında açılan hatları sorgulayabilmesi amacıyla SMS gönderilmiştir.

Üzerime kayıtlı hatları nereden sorgulayabilirim?
Active

Tüm operatörler üzerindeki hatlarınızı sorgulamak için https://www.turkiye.gov.tr/mobil-hat-sorgulama adresini kullanarak e-devlet sistemine giriş yapabilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması içerisindeki ayarlar menüsü altında bulunan hesap ekleme işlemini kullanarak da adınıza kayıtlı tüm hatlarınızı görebilirsiniz.
Not: Kurumsal hattınız ile Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaptığınızda bireysel hatlarınıza ait bilgileri göremezsiniz.

E-devlet sistemi üzerinden sorgulamaları internet bankacılığı, mobil imza, elektronik imza veya ptt şubelerinden alacağınız şifreniz ile kolayca yapabilirsiniz. Detaylı bilgi için https://www.turkiye.gov.tr/bilgilendirme? konu=sikcaSorulanlar linkini ziyaret edebilirsiniz.

Tarafıma ait bilgim dışında açılmış bir hat varsa ne yapmam gerekiyor?
Active

Turkcell Mağazalarımızı ziyaret ederek kolayca destek alabilirsiniz.
En yakın Turkcell Mağazası için http://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/iletisim/turkcell-iletisim-merkezleri linkini kullanabilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular