Bireysel Siteye Git

Fiber

Fiber internet dünyanın en hızlı internet erişim teknolojisidir.

Hemen Başvur

Ürün Avantajları

7/24 Destek

Kurumsal çağrı merkezimiz üzerinden 7/24 Turkcell desteği

Maliyet Avantajı

İlk yatırım ve/veya operasyonel maliyetlerinden tasarruf imkanı

Hızlı Kurulum

Kolay ve hızlı kurulum süreci

İşTurkcell Teknoloji ve Kalitesi

İşinizde fark yaratacak Turkcell teknolojisi ve hizmetiyle sunulan çözüm

Ürün Özellikleri

Nedir?

​​Fiber internet, dünyanın en hızlı internet erişim teknolojisidir. Fiber optik kablolar aracılığıyla sağlanan internet hizmeti, tüm işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirmenizi sağlar.

Neler Yapabilirsiniz?

Küçük ve orta ölçekli işletmeler için ideal olan Turkcell Fiber, 1000 Mbps’ye kadar hız seçenekleri ve aynı anda çok sayıda cihaza internet sunmasıyla işlemlerinizi kolaylaştırır.

Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?

Telefon hattına ihtiyaç olmadan hizmet verilebilen fiber, diğer bağlantı türlerine göre çok daha hızlı, güvenli ve kesintisizdir.

Diğer Çözümler

SUPERBOX ile 4.5G Hızında İnternet | Turkcell Kurumsal

SUPERBOX ile 4.5G Hızında İnternet | Turkcell Kuru...

Başka herhangi bir sabit internet hizmetine ihtiyaç duymadan 4.5G SIM Kart’lı SUPERBO...

ADSL

ADSL

Yüksek hızda, güvenilir internetin keyfini “Turkcell Superonline ADSL" ile çıkarabili...

VDSL

VDSL

100 Mbps’ye varan hızlarla işinize güç katın

Kablo İnternet

Kablo İnternet

24 Mbps’ye varan hızlarla internete bağlanın.

Joker AKK

Joker AKK

AKK aşımına anında çözüm: Joker AKK!

İşin Cebinde Çalsın

İşin Cebinde Çalsın

İşin Cebinde Çalsın ile sabit telefon numaranızı Turkcell Superonline’a taşıyın, sabi...

Genişbant İnternet Üzerinden Ses

Genişbant İnternet Üzerinden Ses

Turkcell Superonline’dan alacağınız Fiber İnternet veya ADSL İnternet ile birlikte, s...

Sıkça Sorulan Sorular

İnternet hızım çok yavaş. Ne yapmam gerekir?

​Öncelikle Fiber internet bağlantınız için Hız Testi yapılmalıdır. Hız testi yapmadan önce;

  1.  Modem üzerinden internete bağlanan bilgisayar haricindeki cihazların internet erişimi kapalı durumda olmalıdır. 
  2.  Bilgisayar üzerinde​ki DNS ayarlarının otomatik veya Superonline DNS adresleri ile çalıştığına emin olunuz.
  3.  Bilgisayar üzerinde varsa proxy ayarları devre dışı bırakılmalıdır. 
  4. Bilgisayarda çalışan antivirüs ve benzeri uygulamalar hız testinde hatalı sonuçlar çıkmasına sebep olabilir. Test süresince bu tip uygulamalar kapalı durumda olmalıdır. 
  5.  Bilgisayarda sadece hız kontrol sayfası açık olmalı ve arka planda download yapabilecek / yapan programlar kapalı olmalıdır.
Hızınızı test etmek için buraya​ tıklayınız. ​Hız testi yapıldıktan sonra Çevresel faktörler (Modem ve bilgisayar arası mesafe, manyetik alan, vb.) kontrol edilmelidir. Halen istenilen sonuç alınamamış ise 0 850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri aranarak destek alınmalıdır.
​​​​

İnternete çıkarken IP alamıyorum. Ne yapmam gerekir?

​IP alamama durumu yaşadığınızda, 0 850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'ni arayarak destek alabilirsiniz.

Modemimle ilgili kurulum, güvenlik ayarları ve diğer teknik sorularım için nereye başvurabilirim?

​Modeminiz ile ilgili tüm teknik sorularınız için 0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Ayrıca SüperDestek masaüstü uygulamasını buradan​​ indirerek ayarlarınızı kendiniz de yapabilirsiniz.​

Modemim arızalandı ne yapmalıyım?

​0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz. Telefon üzerinden çözümlenemeyen modem arızalarında, Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere verilen takip numarasını kaydediniz. Müşteri Hizmetleri yetkilisi tarafından sizlere iletilecek adrese modeminizi gönderebilirsiniz. Arızanız en kısa sürede sonuçlandırılacaktır.

Modemin kullanım kılavuzunu nereden temin ederim?

​Modem kullanım bilgileri ve yardım içerikleri için Modemler sayfasını buray​a​​​ tıklayarak inceleyebilirsiniz.​

Taahhüdüm Bitmeden Şirketimi Taşıdım, Ne Yapmalıyım?

Taahhüdünüz bitmeden şirketinizde adres değişikliği olursa, Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayarak durumu bildirebilir ve abonelik nakli için talepte bulunabilirsiniz. Şirketinizin yeni adresinde de fiber altyapısı bulunması durumunda, yalnızca nakil işlemi ücreti ödeyerek aboneliğinizi yeni adresinizde de kullanabilirsiniz. Şirketinizin yeni ofisinde fiber altyapısının bulunmaması durumunda ise diğer Turkcell kurumsal internet hizmetlerinden birine geçiş yapabilirsiniz.

Fiber internet hizmetimin kota bilgilerine nereden ulaşabilirim?

​Kurumsal Online İşlem Merkezi Ana menüsünde yer alan Kullanım Detayları altındaki ADSL/Fiber İnternet Bilgileri​ başlığından kullanılan internet hizmetinizin kullanım bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Taahhüdüm Bittiğinde Yeniden Uzatabilir miyim?

​Turkcell fiber internet hizmetine verdiğiniz taahhüt sona erdiğinde Turkcell Müşteri Hizmetleri’yle görüşerek yeni bir taahhüt verebilir, internet kullanım sürenizi uzatarak size özel avantajlardan yararlanmaya devam edebilirsiniz.

Fiber internetimi iptal ettirmek istiyorum. Ne yapmam gerekir?

​İptal işlemi için 0850 222 1 222 Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iptal talebi iletilmelidir. Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından talep alınarak, müşterilerimiz en yakınında bulunan Kurumsal Çözüm Merkezleri​​’mize gerekli evraklarını iletmesi için yönlendirilirler. Şahıs şirketleri için müşteri fotokopisi ve imzalı iptal dilekçesi, Kurumsal Şirketler için yetkili kimlik fotokopisi, yetkili imza sirküsü ve yetkilinin kaşeli imzalı iptal dilekçesi gereklidir.​​​

İptal işlemini sözlü çağrı merkezini arayarak yapamaz mıyım?

​Müşterilerimiz iptal talebini yetkili kişi tarafından Kurumsal Çözüm Merkezi​​’mize giderek yazılı şekilde vermek durumundadır.

İptal talebimi verdikten sonra kararımdan vazgeçtiğimde ne yapmam gerekir?

​İptal talebinizden sonra Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından yapılacak aramada, iptal talebinizden vazgeçtiğinizi belirtirseniz hizmetiniz tekrardan aktif hale getirilecektir. Bu durumda herhangi bir aktivasyon ücreti ödemezsiniz.

Kampanya İptal Bedeli ödemek durumunda mıyım?

​Müşterimiz taahhütlü kampanyada ise Kampanya İptal Bedeli ödemek durumundadır. Bu bilgi hem Kurumsal Çözüm Merkezimiz, hem de Turkcell Superonline Kurumsal Müşteri Hizmetleri tarafından iptal işlemi başında müşterimize iletilir.

İptal sonrasında modemimi nereye teslim etmeliyim?

​Modem iptal talebinin yapıldığı Fiber Çözüm Merkezleri ve DSL Çözüm Merkezleri​​’ne​​​ 15 gün içerisinde teslim edilmelidir. 15 gün içerisinde modemin teslim edilmemesi durumunda cihaz bedeli faturaya yansıtılacaktır.

Daha Fazla

Fiber internet dünyanın en hızlı internet erişim teknolojisidir.

Hemen Başvur
Kapat
Yardım ister misiniz?