Faturalı

Hattımı geçici olarak gelen ve gelen /giden iletişime ne kadar süreyle kapatabilirim ve faturama herhangi bir ücret yansır mı?
Active

  • 17 Aralık 2017 tarihi itibari ile, giden veya gelen/giden iletişime kapattığınız hatlarınız en fazla 3 ay kapalı kalabilir, 3 ay sonunda hatlar otomatik açılır.
  • Giden veya gelen/giden iletişime kapalı hatlarınızı, geçici kapatma talep tarihinizden itibaren 7 gün içerisinde iletişime açmanız halinde herhangi bir ücret yansımaz.
  • İlk 7 günün sonunda ses ve data hatları için 14 TL; M2M hatları için 14 TL olarak ücretlendirilen Geçici hat kapama servisi 7 Mayıs – 12 Temmuz 2020 tarihleri arasında ücretsiz olarak sunulacaktır. 12 Temmuzdan sonra ilk 7. Günden sonra tekrar ücretli olarak sunulmaya devam edecektir.
  • Giden veya gelen/giden iletişime kapattığınız tarihten sonra 7 gün içinde iletişime açmadığınız durumda, 7 günden sonraki ilk fatura kesim tarihinizde vergiler dahil hat başına 14 TL geçici kapatma bedeli yansıyacaktır.
  • 15 Nisan 2018 tarihi itibarıyla M2M hat tipleri için uygulanan ücret vergiler dahil hat başına 5 TL olacaktır.
  • Yıllık abonelik kontratı bulunan abonelerin, giden veya gelen/giden iletişime kapatma yaptığı dönemlerde, giden veya gelen/giden iletişime kapalı kaldığı fatura dönemi kadar kontrat süreleri uzar. Bu süreç 15 Nisan 2018 tarihinden sonra kontrat yapmış aboneler için geçerlidir. Süre olarak 1 fatura döneminden az olan giden veya gelen/giden iletişime kapatmalarda uzatma olmaz. Giden veya gelen/giden iletişime kapatılan hattın taahhüt süresi bitimine 4 (dört) gün kaladan sonra açılması halinde, taahhüt süresi’ne ekleme yapılmaz.

İlginizi Çekebilir

Yanlış hatta TL yükledim iptal edebilir miyim?

Devamını Oku

Nasıl TL Yükleyebilirim?

Devamını Oku

Hattımda kaç tl kaldığını nasıl sorgulayabilirim?

Devamını Oku

Puk kodumu nasıl öğrenirim?

Devamını Oku

SIM kart değişikliğini nasıl yaparım / ücretleri nedir?

Devamını Oku
Kapat
Yardım ister misiniz?