Kurumsal 100 SMS

Nedir?
Active
Ekonomik Mesaj Paketleri, daha ucuza daha fazla mesajlaşmanızı sağlayan Turkcell hizmetidir.
Kimler yararlanabilir?
Active

Ekonomik Mesaj Paketleri'nden SMS 50, SMS 100, SMS 250, SMS 500, SMS 1000 ve SMS 3000 tüm kurumsal Turkcell faturalı hat aboneleri faydalanabilir.
Hattı borçtan dolayı veya abone isteği ile kapamada olan bir hat için ekonomik mesaj paketi üyelik talebi alınamamaktadır.

Paket aşımında ne kadar öderim?
Active

Paket aşımı durumunda gönderdiğiniz her yurt içi SMS için 46,68 kuruş ödersiniz.

Nasıl alırım?
Active

Almak istediğiniz paket için ABONE yazıp bir boşluk bırakıp Paket adı (Örnek; ABONE SMS100) yazıp 2222'ye kısa mesaj göndermeniz yeterli. (SMS 50, SMS 100, SMS 250, SMS 500 veya SMS 1000.
Ekonomik Mesaj paketleri için başvuru yaptıktan sonra hattınıza bir mesaj gönderilir. Bu mesajdan sonra paketinizi kullanabilirsiniz.

Paketlerin kapsamı nedir?
Active

SMS 50, SMS 100, SMS 500 ve SMS 1000 paketlerindeki SMS’ler; Turkcell, Hazır Kart, Muhabbet Kart ve yurt içi diğer operatörlere ayrıca sabit hatlara gönderilen mesajlar için geçerlidir.
SMS 250 paketlerindeki SMS’ler sadece Turkcell, Hazır Kart, Muhabbet Kart abonelerine gönderilen mesajlar için geçerlidir. Diğer operatörlere gönderilen mesajlar için geçerli değildir.
Ekonomik Mesaj paketleri sadece cep telefonundan gönderilen mesajlarda geçerlidir. Bilgisayardan gönderilen mesajlar (AkıllıMesaj, WebMesaj vb.) paket kapsamı dışındadır. Paket kullanımı, Haber, Yıldız Falı gibi servis abonelikleri için gönderilen 4 haneli kısa mesajlarda geçerli değildir. Paketlerdeki SMS’ler sadece kişisel kullanım içindir. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz ya da satılamaz.

Ekonomik Mesaj Paketleri’nden birine aboneliğim var. Her ay yeninden abonelik yaptırmam gerekir mi?
Active

Her ay yeniden abonelik yaptırmanız gerekmez. Paket aboneliğiniz, iptal talebinize kadar otomatik olarak devam edecektir.

Data hattımla Ekonomik Mesaj Paketleri’nden yararlanabilir miyim?
Active

Data hatları Ekonomik Mesaj Paketleri’nden yararlanabilmektedir. Kurumsal data hatlarına Ekonomik Mesaj Paketi tanımlamak için şirket yetkilisiyseniz, Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni aramanız ya da Hesabım'dan tanımlama yapmanız yeterlidir.

Aynı paketten birden fazla alabilir miyim?
Active

Hatta tanımlı aylık yenilenen bir SMS paketi varsa, aynı paketten alınamaz, ancak aylık yenilenen başka bir paketten alınabilir.

Hattımı devrettiğim veya numaramı değiştirdiğim zaman paketim devam eder mi?
Active

Hattınızı devrettiğiniz durumda paket kullanımınız iptal olur, numaranızı değiştirdiğinizde devam eder.

SMS’ler için bir limit var mı?
Active

Bir SMS içinde en fazla 160 karakter kullanabilirsiniz. 160 karakteri aşmanız durumunda ise kullandığınız karaktere denk gelen SMS adedine göre ücretlendirilirsiniz. (Örnek: 0-160 karakter=1 SMS, 161-320 karakter=2 SMS, 321-480 karakter=3 SMS vb.)

Satın aldığım paketin ücreti faturama nasıl yansıyacak?
Active

Abone paketi almak istediği zaman paket anında aktif edilecektir ve paket ücreti (paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) “paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” şeklinde hesaplanarak ilk faturasına yansıtılacaktır.
· Paketin alındığı ilk fatura dönemi sonrasında paket fatura kesim tarihi dikkate alınarak yenilenecektir ve faturasına paketin tam ücreti yansıtılacaktır.
· Abone paketini iptal etme talebi gönderdiği zaman, paketi mevcut fatura dönemi sonunda iptal edilecektir. Paket tüm fatura dönemi boyunca tanımlı olduğu için iptal edilen ayın ilgili faturasına paketin tam ücreti yansıtılacaktır.

Paket aşımı halinde nasıl ücretlendirilirim?
Active

Satın aldığınız pakete ait mesajlar (SMS’ler) bittiğinde kısa mesaj ile bilgilendirilir ve standart SMS fiyatından ücretlendirilerek mesaj göndermeye devam edebilirsiniz.

Kullanmadığım SMS’lerim bir sonraki aya devreder mi?
Active

Kullanmadığınız mesajlarınız bir sonraki aya devrolmaz.

Paketimde kalan SMS’leri nasıl öğrenebilirim? Nasıl sorgularım?
Active

Paket kullanımınız süresince kalan SMS’lerinizin adedini KALAN yazıp 2222’ye ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.

Paketimi nasıl iptal ederim?
Active

Paketinizi iptal etmek için IPTAL Paket Adı (Örn: IPTAL SMS 50) yazıp ücretsiz olarak 2222’ye gönderebilirsiniz. Ya da eğer şirket yetkilisiyseniz; Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden ya da Hesabım'dan iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
İptal talebinizi ilettiğinizde, hattınıza "SMS xxx paket iptal talebiniz alınmıştır. Paketinizde kalan kısa mesajları XX/XX/XXXX tarihine kadar kullanabilirsiniz. Turkcell." şeklinde bir mesaj gönderilir. İptal işleminiz gerçekleştiği anda kullanılmayan kısa mesajlarınız bir sonraki aya devretmeyecektir.

Kapat
Yardım ister misiniz?