Akıllı Ofis Paketler Tarifesi

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi
Active

İptal işlemi bir sonraki fatura döneminden itibaren geçerli olacaktır. Bu nedenle talebin yapıldığı fatura dönemi boyunca kullanılabilecektir.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Bu işlemlere izin verilmez. Bu işlemlerin yapılmak istenmesi halinde, paketlerin iptal edilmesi gerekir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Şirket yetkilinizin Turkcell Mağazalarına, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.

Kontratsız Her Yöne paketlerindeki Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?-
Active

Faydalar mobil hatlar ve şirket hatları için paketin sunduğu dakika kadardır. Bu dakikayı aşan görüşmeler Akıllı Ofis Paketleri Tarifesi'nden ücretlendirilecektir.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır. Paketler yurt içinde geçerlidir

Birden fazla kez kontratsız her yöne paketi alabilir miyim?-
Active

Kontratsız her yöne paketleri bir adet alınabilir

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kontratsız paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, yönlendirme yapılan numara paket dakikalarını kullanamaz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?-
Active

Paket aşımları, paket fiyatı kapsamında değildir. Paketi aşan görüşmeler güncel Akıllı Ofis Paketleri tarifesinden ücretlendirilecekler

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?-
Active

Kullanılmayan dakikalar bir sonraki aya devretmez

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Ayrıntılı bilgi ve paket aboneliği için satış yöneticiniz aracılığı ile, 4440532 üzerinden Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri aracılğı ile ya da Turkcell Mağazaları, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri ve www.turkcell.com.tr’den başvuruda bulunabilirsiniz.

Kontratsız Her yöne paketleri ile tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Kontratsız paketler arasında istenildiği zaman değişiklik yapılabilmektedir. İstenirse kontratlı bir pakete de geçilebilir. Kontratsız paketten kontratlı pakete geçiş çevrim içi (online) yapılacak olup, içinde bulunulan fatura döneminde geçerli olacaktır. Ancak, geçiş yapılan paketin dakikasında bir değişiklik yapılmayacaktır.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Başvurular “Nasıl Kayıt Olabilirim” bölümünde anlatıldığı kanallarla yapılabilmektedir.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Akıllı Ofis Paketleri tarife tanımları bir sonraki fatura dönemi geçerli olacak şekilde yapılmaktadır.

Kimler yararlanabilir?
Active

Akıllı Ofis Paketleri Tarifesinden Turkcell müşterisi olan Kurumsal faturalı hatlar yararlanabilirler

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Tarifede paket kullanımı söz konusu değildir. Tarife üzerine kontratsız ya da kontratlı paketler ayrıca alınabilir

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

Tarife geçişi bir sonraki fatura döneminde geçerli olacaktır.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

Tarife ücretlendirmesi yukarıda yer alan “Daha Fazla Bilgi” bölümünde belirtildiği şekilde yapılacaktır

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

Bu tarife ile yalnızca Akıllı Ofis Kontratsız veya Kontratlı Akıllı Ofis Paketleri alınabilir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Şirket yetkilinizin Turkcell Mağazalarına, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.

Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Active

FCT cihazları dışındaki kullanımlarda bu tarife kullanılamaz

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Tarife kapsamında ek bir fayda verilmemektedir. Tarife tanım kriterlerine uyan hatlar bu tarifeden ücretlendirilmeye devam ederler

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Tarife iptali bir sonraki fatura döneminden itibaren geçerli olacaktır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Kapat
Yardım ister misiniz?