Kopilot M2M Yurt Dışı Paketi

Kopilot M2M Yurt Dışı Paketi’nin geçerli olmadığı ülkelerde nasıl ücretlendirilirim?
Active

Paketinizin geçerli olmadığı ülkelere Standart Dünya Tarifesi üzerinden ücretlendirilirsiniz. İlk 15 MB için MB başına 13 TL, 15-30 MB arası kullanımlar için MB başına 8 TL, 30 MB üstü kullanımlar için MB başına 6 TL'dir.

Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
Active

Paket içeriği 30MB’tır. Kullanımın 30MB’ı aşması durumunda, tekrarlı olarak tanımlanır.

Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir?
Active

Paket içeriği yurt dışında yapılan internet kullanımlarında geçerlidir.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

Çağrı merkezi ve kurumsal müşteri temsilciniz yardımıyla Kopilot M2M Yurt Dışı Paketi’ne üye olabilir, iptal edene kadar sistem içerisinde kalmaya devam edersiniz. Paketin aktif hale gelmesi ve ücretlendirmesi yurt dışında ilk kullanım ile devreye girer. Kullanım yapmadığınız zaman ücret ödemezsiniz.

Tarife/Paket her ay yenilenir mi?
Active

Abonelik iptal edene kadar devam eder. Sadece yurtdışında kullanım yapıldığı zaman ücret yansır.

Hangi ülkelerde geçerlidir?
Active

Geçerli olduğu ülkeler:
1. Grup İnternet Ülkeleri: ABD, Almanya, Arnavutluk, Avustralya, Avusturya, Azerbaycan, Banglades, Belçika, Beyaz Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, Birleşik Krallık (İngiltere Kuzey İrlanda İskoçya Galler) , Bosna Hersek, Brezilya, Brunei, Bulgaristan, Cebelitarık, Çekya, Çin, Danimarka, Endonezya, Ekvador, Ermenistan, Estonya, Faroe Adaları, Fiji, Filistin, Finlandiya, Fransa, Guatemala, Güney Afrika, Güney Kore, Grönland, Gürcistan, Hırvatistan, Hollanda, Hong Kong, Irak, İran, İrlanda, İspanya, İsrail, İsveç, İsviçre, İtalya, İzlanda, Japonya, Kanada, Kanal Adaları, Karadağ, Katar, Kazakistan, Kırgızistan, KKTC, Kolombiya, Kosova, Kosta Rika, Letonya, Lihtenştayn, Litvanya, Lüksemburg, Macaristan, Makao, Makedonya, Malezya, Malta, Meksika, Mısır, Moldova, Monako, Montserrat, Nepal, Nijer, Nikaragua, Norveç, Özbekistan, Panama, Paraguay, Polonya, Portekiz, Porto Riko, Romanya, Rusya, San Marino, Sırbistan, Singapur, Slovakya, Slovenya, Sri Lanka, Suudi Arabistan, Tacikistan, Tayland, Tayvan, Tunus, Ukrayna, Uruguay, Yeni Zelanda, Yunanistan
2. Grup İnternet Ülkeleri: Afganistan, Anguilla, Antigua & Barbuda, Arjantin, B. Karayipler, Bahamalar, Bahreyn, Barbados, Bhutan, Cape Verde (Yeşilburun Adaları), Cezayir, Çad, Dominika, Dominik Cumhuriyeti, El Salvador, Fas, Filipinler, Gana, Grenada, Guyana, Haiti, Hindistan, Hollanda Antilleri, Jamaika, Jersey Adası, Kamboçya, Kayman Adaları, Kenya, Kongo, Kuveyt, Lübnan, Madagaskar, Malawi, Man Adası, Martinik, Mauritius / Moris Adaları, Moğolistan, Myanmar, Nijerya, Pakistan, Peru, St. Kitts ve Nevis, St. Lucia, St. Vincent ve Grenadines, Sudan, Suriname, Swaziland Krallığı, Şili, Turks ve Caicos Adaları, Uganda, Umman, Ürdün, Vietnam, Virjin Adaları, Zambiya

Kimler yararlanabilir?
Active

Paketten sadece Kopilot Kurumsal Paket müşterileri faydalanabilir.

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Çağrı merkezi ve kurumsal müşteri temsilciniz yardımıyla Kopilot M2M Yurt Dışı Paketi’ne üye olabilirsiniz.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Kopilot M2M Yurt Dışı Paketi yerine M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası kullanmak isterseniz çağrı merkezi veya kurumsal müşteri temsilciniz ile iletişime geçebilirsiniz. 

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Paket içeriğinde tanımlanan 30 MB’ı geçmeniz durumunda otomatik olarak yenisi tanımlanır.

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası ile beraber kullanılamaz.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Kullanılmayan içerik bir sonraki aya devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Paket sadece yurt dışında geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Şirket yetkilisi, çağrı merkezi üzerinden iptal edebilir.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Haklar farklı hatlara transfer edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara, SimKart Değişiklğinde, Borçtan Kapamada devam eder.
Devir, Ödeme Tipi Değişikliği, Servislerarası Geçiş, Geri Verme, MNT ile gidip\gelen müşteri durumunda devam etmez. 

Kapat
Yardım ister misiniz?