Yurt Dışında Kullanım

Turkcell Yurt Dışında da Yanınızda
Active

İhtiyaç duyabileceğiniz tüm bilgiler cebinizde

  • İhtiyaç duymanız durumunda gittiğiniz ülkedeki konsolosluk numarasına size göndereceğimiz bilgilendirme SMS‘inden ulaşabilirsiniz.
  • Yurt dışı internet ve SMS paketlerinizde kalan bilgisi sorgulaması yapabilirsiniz. “KALAN” yazıp 2222'ye gönderildiğinde veya *159#'yi tuşlayarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz. İşlemler ücretsizdir. Size gönderilen paket durum SMS’lerinde, son 12 saat içerisinde yaptığınız kullanımların dâhil olmayabileceğini ve konuşma paketleri için sorgulama yapılamadığını hatırlatmak isteriz.
  • Yurt dışında her konuyla ilgili yurtdisinda@turkcell.com.tr adresine e-posta atabilir veya müşteri hizmetlerimizi (+905325320000) arayabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

Hattım yurt dışını aramaya açık olup olmadığını nasıl kontrol edebilirim?

Devamını Oku

Yurt dışı aramalarında nasıl ücretlendirilirim?

Devamını Oku

Yurt dışını nasıl ararım?

Devamını Oku

Hattım yurt dışı yönündeki aramalara kapalı, buna rağmen Kıbrıs yönünde arama yapabilir miyim?

Devamını Oku
Kapat
Yardım ister misiniz?