Satış Sonrası Destek

Servis hizmetinin ücret karşılığı verildiği durumlar
Active

Cihazınızın garanti süresi dolmuş veya cihazınız garanti kapsamı dışında kalan bir nedenden arızalanmış ise servis hizmeti ücret karşılığı verilir. Garanti kapsamı dışında kalan durumlar; kullanımdan kaynaklanan aşınma/soyulma, kırılma, sıvı teması, çevresel faktörler sebebiyle arızalanma (ısı, toz, nem) ve yetkisiz müdahaledir.

Servis hizmetinin ücret karşılığı verilmesi gereken durumlarda; ürünün sahibinden mail yoluyla ödeme onayı istenir. Ürünün sahibi ödeme onayını "olumlu veya olumsuz" bildirdiği durumlarda gerekli işlemler müşterinin isteği doğrultusunda yapılır.

İlginizi Çekebilir

Güncel siparişlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Devamını Oku

Önceki siparişlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Devamını Oku

Güncel siparişlerimin fatura adresini nasıl görüntüleyebilirim?

Devamını Oku

Siparişlerimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Devamını Oku
Kapat
Yardım ister misiniz?