Kurumsal Siteye Git

Turkcell Pasaj

Siparişim onaylanmadı, ne yapmalıyım?
Active

Ürününüzün tedarik edilememesi durumunda siparişiniz iptal edilmiş olabilir. Onaylanmayan siparişlerinizle ilgili detaylı bilgiye ulaşmak için 0850 222 20 20 Turkcell Pasaj Müşteri Hizmetleri'ni arayarak ya da  burada yer alan formu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
*İndirimli fiyattan satılan ürünlerden her müşteri sadece 1 kez yararlanabilir.

İlginizi Çekebilir

Siparişimin faturası e-posta ile gönderilir mi?

Devamını Oku

Faturama Yansıt Ödeme Seçeneği Nedir?

Devamını Oku

Kurumsal faturalandırma yapabilir miyim?

Devamını Oku

Paycell Dijital Para İle Ödeme Seçeneği Nedir?

Devamını Oku

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Devamını Oku