Kurumsal Siteye Git

Net 4 GB Paketi

​Tarife/Paket içeriği nedir?
Active

70 TL’ye 4 hafta geçerli 2 GB internet, 1500 dakika, 1500 SMS, BiP’te geçerli 5GB internet, Facebook ve Twitter’da geçerli 2 GB internet sunulacaktır.

​Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Ödemenizi yaptığınızda bilgilendirme SMS’i gelir ve paketi kullanmaya başlayabilirsiniz.

​Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Active

Hayır, yenilenmez.

​Nasıl kayıt olabilirim?
Active

NET 4GB yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Ayrıca Turkcell bayilerinde POS kanalından, Dijital Operatör uygulamasından, IVR (Sesli Yanıt Sistemi) ile de alabilirsiniz.

​Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Evet, geçmek istediğiniz paketin kriterlerini sağlıyorsanız değişiklik yapabilirsiniz. Tarife değişikliklerinde kalan bakiyenizi kullanmaya devam edebilirsiniz.

​Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, sınır bulunmamakta.

​Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Evet, paket aboneliğiniz süresince, birden fazla kez paket alabilirsiniz.

​Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmaz.

​Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

​Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Yurt içi tarifenizdeki her yöne dakika, SMS ve internetinizin tamamını yurt dışında geçerli ülkelerde çeşitli gün seçenekleri ile ek ücret karşılığında aynen kullanabilirsiniz.
24 saat geçerli "Hazır Kart Tarifen Yurt Dışında Geçerli" hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
72 saat geçerli "Hazır Kart 3 Günlük Tarifen Yurt Dışında Geçerli" hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
120 saat geçerli "Hazır Kart 5 Günlük Tarifen Yurt Dışında Geçerli" hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

​Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL NET 4GB yazıp 2200’a göndermeniz yeterlidir.

​İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Evet, devam eder ve bilgilendirme SMS’i gelir.

​Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, yapılacaktır.

​Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Dijital Operatör uygulamasından öğrenebilirsiniz. Dilerseniz KALAN yazıp 2200’a göndererek de öğrenebilirsiniz.

​Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, faydalar başka bir hatta transfer edilemez.

​Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Devir, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve hat iptalinde paket iptal olur. Numara değişikliği ve hattın geçici kapanması durumunda devam eder.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

​Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, sadece ses hatlarında kullanılabilir.

​Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Active

Hayır, uzamaz.

​Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

İptal edilmesi durumunda, kampanya koşulları sağlanıyorsa tekrar yararlanabilirsiniz.

​Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalarının paket içerik ve özellikleri nelerdir?
Active

BiP’te geçerli 5 GB internet

​Telsiz Kullanım Ücreti Nedir?
Active

Telsiz kullanım ücreti için tıklayınız.

​Hattımda TL yoksa paket kapsamındaki faydaları kullanabilir miyim?
Active

Paket tanımlanmış ise kullabilirsiniz.

​Tarife/paket yenileme tarihinde hatta yeterli TL yoksa bekleme süresi nedir?
Active

Paket yenilenmemektedir.

​Diğer yurt dışı paketleri ile aynı anda kullanabilir miyim?
Active

Evet, kullanabilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?