Paketimdeki dakikalarım bittiğinde nasıl ücretlendirilirim?

Hayır, faydalar başka bir hatta transfer edilemez.
Son 3 ayda en yüksek aylık harcaması 54 TL olan veya son 3 ay içinde Mutlu Fırsat 9 GB Paketi almış, son 6 ay içerisinde en fazla 3 kez bu paketten yararlanmış ve son 3 ay içerisinde 55 TL’den yüksek bir yükleme yapmamış olan aboneler faydalanabilecektir.
MUTLU FIRSAT 9GB yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Paketi ayrıca Turkcell bayilerinde POS kanalından, Dijital Operatör’den giriş yaparak veya IVR (Sesli Yanıt Sistemi) ile de alabilirsiniz.
Evet, geçmek istediğiniz paketin kriterlerini sağlıyorsanız değişiklik yapabilirsiniz. Tarife değişikliklerinde kalan bakiyenizi kullanmaya devam edebilirsiniz.
Evet alabilirsiniz
Hayır, geçerli olmaz
Hayır, devretmez.
Yurt içi tarifenizdeki her yöne dakika, SMS ve internetinizin tamamını yurt dışında geçerli ülkelerde çeşitli gün seçenekleri ile ek ücret karşılığında aynen kullanabilirsiniz.
IPTAL MUTLU FIRSAT 9GB yazıp 2200’a göndermeniz yeterlidir.
Evet, devam eder ve bilgilendirme SMS’i gelir.
Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
Evet, yapılacaktır.
Dijital Operatör uygulamasından öğrenebilirsiniz. Dilerseniz KALAN yazıp 2200’a göndererek de öğrenebilirsiniz.
Devir, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve hat iptalinde kampanya iptal olur. Numara değişikliği ve hattın geçici kapanması durumunda devam eder.
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
Hayır, sadece ses hatlarında kullanılabilir.
Hayır, uzamaz.
İptal edilmesi durumunda, kampanya koşulları sağlanıyorsa tekrar yararlanabilirsiniz. Süresi dolması durumunda tekrar yararlanılamaz.
Telsiz kullanım ücreti için tıklayınız.
Paket tanımlanmış ise kullabilirsiniz.
Paket yenilemesizdir.