Kurumsal Siteye Git

Haftalık 250 Dakika Paketi

​​Özet Bilgiler
Active
  • Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
    • Paket bir hafta boyunca kullanılabilir 250 dakika içerir. Platinum müşterileri için paketin içeriği haftalık 500 dakikadır.
  • Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir?
    • Yurtiçi her yöne geçerlidir.
  •  Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
    • Paketinizi satın aldıktan sonra iletilecek bilgilendirme SMS'inin ardından paketi kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Tarife/Paket her ay yenilenir mi?
    • Yenilenmeyecektir.
​Nedir? ​
Active

Bir hafta boyunca kullanılabilir 250 dakika içeren Haftalık 250 Dakika ek paketinden bireysel faturalı hat sahipleri faydalanabilir. Platinum müşterileri için paket içeriği haftalık 500 dakikadır.

​Kimler yararlanabilir?
Active

Bireysel faturalı aboneler yararlanabilir.

​Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Dijital operatör uygulaması üzerinden satın alınabilir. Haftalik Dakika yazip 2200'a gondererek, 7 gun gecerli her yone 250 veya 500dk alabilirsiniz.

​Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz.

​Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Active

Bir hafta boyunca kullanılabilir 250 dakika içeren Haftalık 250 Dakika ek paketinden bireysel faturalı hat sahipleri faydalanabilir.  Platinum müşterileri için paket içeriği haftalık 500 dakikadır.

​Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, yoktur.

​Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez

​Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Paketiniz sadece yurt içinde geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL HAFTALIK DAKIKA yazarak 2200'a gönderebilirsiniz.

​Tarife/paket dâhilindeki faydaların kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Paketinizdeki konuşma faydası bittikten sonra cep telefonunuza bilgi SMS'i gönderilir. Paketinizin yenilenmediği durumda ek paketiniz veya katıldığınız başka bir kampanya yok ise kullanımlarınız tarifeniz üzerinden ücretlendirilir.

​Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Paketinizde kalan faydalarinizi KALAN yazip 2222’ye göndererek öğrenebilirsiniz.

​​Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, transfer edilemez.

​Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, abone isteğiyle hattı kapama durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim card değişikliği, tarife değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır.

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

 Evet, yararlanabilirsiniz.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

 Evet.

Kapat
Yardım ister misiniz?