Kurumsal Siteye Git

BiP Sizinle - BiP ile Kesintisiz İletişim Paketi

Özet Bilgiler
Active

Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?

Paket içerisinde BiP 1 GB ve BiP 500 dakika yer almaktadır.

Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir?

 Paket içeriği sadece yurt içi yönünde geçerlidir.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?

Evet, paket aktivasyonu ve kullanımı hakkında bilgi verilmektedir.

Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?

Hayır, paket haftalık olup yenilenmemektedir. 

Nedir?
Active

Kullanıcılara doğrudan tanımlanacak olan BiP Sizinle paketi BiP 1 GB ve BiP 500 dakika içermektedir. Paket haftalık olup yenilenmemektedir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Paketten Turkcell, aktif, bireysel, kurumsal, faturalı, faturasız hatları faydalanabilecektir.

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Paket otomatik olarak tanımlanmaktadır.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Hayır, bu ücretsiz verilen bir pakettir.
Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Active

Paket içerisinde BiP 1 GB ve BiP 500 dakika yer almaktadır. Paket haftalıktır ve yenilenmemektedir. 

Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, bulunmamaktadır.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

Herhangi bir kısıt bulunmamaktadır.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmaz.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, faydalar haftalık geçerlidir.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır, sadece yurt içinde geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Müşteri Hizmetleri üzerinden iptal edilmektedir.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Evet, kullanılmaya devam eder. İptal ile birlikte bilgilendirme mesajı da gelir.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, yapılacaktır.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Hayır, etmez.

Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Evet.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, kullanamazsınız.

Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Active

Evet, devam eder.

Hattımda TL yoksa paket kapsamındaki faydaları kullanabilir miyim?
Active

Evet, devam eder.

Kapat
Yardım ister misiniz?