Kurumsal Siteye Git

Çalışan Yakını Platinum Plus 15 Paketi

Özet Bilgiler
Active

Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?

  • Çalışan Yakını Platinum Plus 15 Paketi, 15 GB yurt içi her yöne internet, her yöne 2000 dakika, Turkcell’lilerle sınırsız konuşma ve 300 SMS/MMS içerir. Paketin aylık ücreti 74,9 TL’dir.
  • Paket faydaları içerisinde BiP’te geçerli 5GB, Dergilik Midi Servisi ve Dergilik’te geçerli 1GB, Lifebox’ta geçerli 5GB internet, Fizy’de geçerli 5GB internet ve TV+’ta geçerli 5GB internet bulunur.

Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir?

  • Yurt içi her yöne geçerlidir.
 Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
  •  Talebinizin ardından devreye girer, bilgilendirme SMS’i gelir.
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
  • Evet, yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Bu tarifeden yalnızca yıllık abonelik kampanyası kapsamında yararlanılabilir.

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Bu tarifeden yalnızca yıllık abonelik kampanyası kapsamında yararlanılabilir.

Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Evet, yapılabilir.

Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, yoktur.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Paket yalnızca yıllık abonelik kampanyası kapsamında alınabilir.

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

Hiçbir paketle beraber kullanılamaz.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Evet, geçerli.

Nasıl İptal ederim?
Active

Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.” 

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Evet, fatura kesim tarihine kadar devam eder. İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

SMS ile bilgilendirme yapılır. 

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200’a göndererek veya Dijital Operatör uygulaması üzerinden öğrenilebilir.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Hayır, etmez.

Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Hayır, KALAN yazıp 2200’a göndererek veya Dijital Operatör uygulaması üzerinden öğrenilebilir.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır.

Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Active

İnternet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 Mbps, 3G bağlantıları için 63 Mbps olacaktır. 4.5G Hızını Deneme Kampanyası kapsamında 4.5G şebekesinde 600 Mbps üst hız limiti sunulur.

Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Active

Birden fazla kez üst üste alınamaz.

Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Active

Hız kısıtı yoktur.

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Evet, yararlanılabilir.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

Evet, yararlanabilirsiniz.

Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Active

Hayır, etmez.

Kapat
Yardım ister misiniz?