Kurumsal Siteye Git

GNÇ Kaçmaz 10

​Tarife/Paket içeriği nedir?
Active

Yurt içi her yöne 900 dk, yurt içi her yöne 250 SMS ve 7 GB yurt içi internet kullanımı, sesli ve görüntülü aramalar dışında WhatsApp ve BİP uygulamasında yaptıkları kullanımlarda geçerli sınırsız internet, Facebook/Twitter/Youtube ve Instagram uygulamalarının tümünde geçerli olan toplam 3 GB internet içeren "GNÇ Kaçmaz 10" paketi sunulacaktır. 

​Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Müşteri hizmetlerinden, Turkcell Mağazalarından veya internetten katılabilirsiniz.

Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Geçmek istediğiniz paket/tarifeye geçiş talebinde bulunarak değişiklik yapabilirsiniz.

​Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, sınır bulunmamaktadır.

​Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

​Nasıl İptal ederim?
Active

Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

​İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

​​Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

​Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet       bilgilerini öğrenebilirsiniz.

​Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez.

​Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

​Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

​Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, data hattında kullanılamamaktadır.

​Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Kriterleri sağlamanız durumunda tekrar yararlanabilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?