Kurumsal Siteye Git

Yurt Dışı Standart Data Paketi – 1. Grup ve 2. Grup

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

DATA STANDART yazıp 2200’a göndererek kayıt olabilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Başvuru SMS’i yurt içi ve yurt dışında ücretsizdir.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

  • Eğer yurt dışında herhangi bir kullanım yapmadan pakete dahil olduysanız, anında devreye girer.
  • Yurt dışında kullanım yaptıysanız ve baz tarifeniz olan Akıllı Dünya Tarifesi devreye girdiyse, ilgili gün 24:00’a kadar Akıllı Dünya Tarifesi’ni kullanmaya devam edersiniz. 24:00 sonrasında Yurt Dışı Standart Data Paketi'nizi kullanmaya başlayarak MB başına ücretlendirilmeye başlarsınız.

Kimler yararlanabilir?
Active

Tüm faturalı bireysel data hatlı müşterilerimiz yararlanabilir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Yurt Dışı Standart Data Paketi her yurt dışına çıktığınızda ve kullanım yaptığınızda, farklı bir paketiniz yoksa devreye girer.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, istediğiniz zaman farklı bir yurt dışı paketine geçebilirsiniz.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

  • Eğer yurt dışında herhangi bir kullanım yapmadan pakete dahil olduysanız, anında devreye girer.
  • Yurt dışında kullanım yaptıysanız ve baz tarifeniz olan Akıllı Dünya tarifesi devreye girdiyse, ilgili gün 24:00’a kadar Akıllı Dünya tarifesini kullanmaya devam edersiniz. 24:00 sonrasında Yurt Dışı Standart Paketinizi kullanmaya başlayarak dakika, SMS, MB başına ücretlendirilmeye başlarsınız.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

  • Paket kapsamında yurt dışındaki avantajlı paket ücretleri geçerli olmayacaktır. Yurt dışında MB başına ücretlendirilirsiniz.1. Grup internet ülkelerinde (Avrupa, Amerika, Çin ve Rusya'nın da dahil olduğu ülkeler) ve 2. Grup internet ülkelerinde geçerlidir ve internet kullanımı ilk 15 MB’ye kadar 16,90 TL/MB, 15 - 30 MB arasında 11,90 TL/MB, 30 MB üzerinde ise 7,90 TL/MB olarak ücretlendirilir.
  • Kıbrıs için internet kullanımı ise 3.02 TL/MB’dir.

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

Akıllı Dünya Tarifesi ile beraber kullanılamaz.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Evet, yurt dışında geçerli bir pakettir.

1. Grup İnternet Geçerli Ülkeler: ABD, Almanya, Arnavutluk, Avustralya, Avusturya, Azerbaycan, Banglades, Belçika, Beyaz Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, Birleşik Krallık (İngiltere Kuzey İrlanda İskoçya Galler) , Bosna Hersek, Brezilya, Brunei, Bulgaristan, Cebelitarık, Çekya, Çin, Danimarka, Ekvador, Endonezya, Ermenistan, Estonya, Faroe Adaları, Fiji, Filistin, Finlandiya, Fransa, Grönland, Guatemala, Güney Afrika, Güney Kore, Gürcistan, Hırvatistan, Hollanda, Hong Kong, Irak, İran, İrlanda, İspanya, İsrail, İsveç, İsviçre, İtalya, İzlanda, Japonya, Kanada, Kanal Adaları, Karadağ, Katar, Kazakistan, Kırgızistan, KKTC, Kolombiya, Kosova, Kosta Rika, Letonya, Lihtenştayn, Litvanya, Lüksemburg, Macaristan, Makao, Makedonya, Malezya, Malta, Meksika, Mısır, Moldova, Monako, Montserrat, Nepal, Nijer, Nikaragua, Norveç, Özbekistan, Panama, Paraguay, Polonya, Portekiz, Porto Riko, Romanya, Rusya, San Marino, Sırbistan, Singapur, Slovakya, Slovenya, Sri Lanka, Suudi Arabistan, Tacikistan, Tayland, Tayvan, Tunus, Ukrayna, Uruguay, Yeni Zelanda, Yunanistan

2. Grup İnternet Geçerli Ülkeler: Afganistan, Anguilla, Antigua & Barbuda, Arjantin, B. Karayipler, Bahamalar, Bahreyn, Barbados, Bhutan, Cape Verde (Yeşilburun Adaları), Cezayir, Çad, Dominika, Dominik Cumhuriyeti, El Salvador, Fas, Filipinler, Gana, Grenada, Guyana, Haiti, Hindistan, Hollanda Antilleri, Jamaika, Jersey Adası, Kamboçya, Kayman Adaları, Kenya, Kongo, Kuveyt, Lübnan, Madagaskar, Malawi, Man Adası, Martinik, Mauritius / Moris Adaları, Moğolistan, Myanmar, Nijerya, Pakistan, Peru, St. Kitts ve Nevis, St. Lucia, St. Vincent ve Grenadines, Sudan, Suriname, Swaziland Krallığı, Şili, Turks ve Caicos Adaları, Uganda, Umman, Ürdün, Vietnam, Virjin Adaları, Zambiya

Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL DATA STANDART yazıp 2200’a ücretsiz SMS göndererek iptal edebilirsiniz.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Paket kapsamında yapılan kullanıma yönelik birim başına ücretlendirme sağlandığı için paketin bitmesi gibi bir durum da söz konusu olmayacaktır.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Paket kapsamında yapılan kullanıma yönelik birim başına ücretlendirme sağlandığı için kalan hak yoktur.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Paket kapsamında yapılan kullanıma yönelik birim başına ücretlendirme sağlandığı için aşım yoktur. Kullanım yapılmaya devam ettikçe ücretlendirme aynı şekilde devam eder.

Ücretlendirme periyodu nedir?
Active

Ücretlendirme periyodu, Kıbrıs dahil, internet kullanımlarında 1 KB’dir.

Kapat
Yardım ister misiniz?