Kurumsal Siteye Git

Bol 10

Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Active

 Evet, her fatura döneminde paketiniz yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Paketten yalnızca Bol 10 Kampanyası bitiminde yararlanılabilir.

Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Geçmek istediğiniz paket/tarifeye geçiş talebinde bulunarak değişiklik yapabilirsiniz.

Paketten yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

 Hayır, yoktur.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Bir defa alabilirsiniz.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.

Kullanmadığım paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active
Nasıl iptal ederim?
Active

Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Paketten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

 Hayır, edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

Paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır.

Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Active

İnternet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 Mbps, 3G bağlantıları için 63 Mbps olacaktır. 4.5G Hızını Deneme Kampanyası kapsamında 4.5G şebekesinde 600 Mbps üst hız limiti sunulur.

Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Active

 Evet

Paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Kriterleri sağlamanız durumunda tekrar yararlanabilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?