Kurumsal Siteye Git

Faturalı 7 Paketi

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

FATURALI 7 PAKET yazıp 2200’a göndererek aylık abonelik yapabilirsiniz. Ayrıca müşteri hizmetlerinden, Turkcell bayilerinden veya internetten katılabilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Hayır, başvuru SMS’i ücretsizdir.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

  • Paketiniz siz başvurduktan sonraki ilk fatura kesiminizden itibaren geçerli olur. Fatura kesiminizden sonra paketinizin başladığına dair bilgi, kısa mesaj ile telefonunuza iletilir.
  • Hazır Kart’tan faturalıya geçen, numarasını Turkcell Faturalıya taşıyan veya yeni faturalı hat alan müşterilerimiz ise tarifelerini bu teklif ile başlattıklarında hemen faydalanmaya başlar.
  • Dakikalarınız ve SMS kullanımınız iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Tüm bireysel, faturalı ses hattı sahibi abonelerimiz yararlanabilir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Evet, paket her ay otomatik olarak yenilenecektir.

Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, üzerinizde yıllık abonelik olmadığı sürece, bir başka pakete, bir sonraki fatura döneminde geçerli olacak şekilde değişiklik yapabilirsiniz.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

Bir sonraki fatura döneminde devreye girecektir.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

Yurt içi her yöne 500 dk, yurt içi her yöne 1000 SMS ve yurt içi 7 GB internet içerir.

Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Active

Paket kapsamında sunulan faydalar o fatura dönemi için geçerli olur, kullanılmayan faydalar dönem sonunda iptal olur.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır, sadece bir defa alabilirsiniz.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Yurt içi paketinin bitmesi durumunda yurt dışında kullanım nasıl yapılır?
Active

Yurt içi tarifenizi yurt dışında geçerli ülkelerde kullanabilme özelliği kapsamında bu özelliğin aşım ücretlendirmesi devreye girer. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Tarifeye bağlı aldığım paketler, ek paketler ve ek kampanyalar da yurt içi tarifemi yurt dışında kullanabilme özelliği kapsamında mıdır?
Active

Hayır, sadece ana tarifenizdeki paketler geçerlidir.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya Tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Nasıl İptal ederim?
Active

  • IPTAL FATURALI 7 PAKET yazıp 2200’a göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz. Paketinizi SMS ile iptal etmeniz durumunda Bizbize tarifesi üzerinden ücretlendirilirsiniz.
  • Paketi’nizi iptal etmek için Müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Evet, paketleriniz dolduğunda SMS ile bilgilendirilme, telefonunuza iletilecektir.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200’a kısa mesaj gönderdiğinizde veya telefonunuzdan *159#’yi tuşladığınızda ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Evet, süre sonuna kadar devam eder.

Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Active

Kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Kapat
Yardım ister misiniz?