Kurumsal Siteye Git

Yeni numara talebiniz ile ilgili merak ettikleriniz

turkcell.com.tr üzerinden yeni numara alma işlemi nedir?
Active

İki adımda siz de Turkcell’li olabilirsiniz.
  • Yeni numara alma talebinizi buradan iletebilirsiniz.
  • Adresinize gelerek gerekli işlemleri tamamlayalım, yeni numaranız açıldığında siz de Turkcell kalitesine geçin.
Yeni numara talebimin durumu ve talebimle ilgili soruları kime iletebilirim?
Active

Her türlü soru ve talebinizi 0 (532) 532 00 00’ı arayarak bize iletebilirsiniz.

Yeni numara açılış sürecim nasıl ilerleyecek?
Active

  • Talebinizde belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize bilgilendirme gönderilecektir.
  • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten sonra kurye, route planına göre sim kartınızı teslim etmek ve gerekli evrakları almak için başvuru esnasında verdiğiniz adrese ziyaret sağlar.
  • Kurye yeni numara işleminiz için gerekli evrakların aslını görür, sözleşmenizi imzalatır ve evraklarınızı tarayarak, SIM kartınızı teslim eder.
  • Seçtiğimiz numarayı 30 gün içinde teslim almamanız durumunda iptal olacaktır.
Yeni numara başvurusunda nasıl bulunabilirim?
Active

Aşağıdaki formu doldurarak, yeni numara talebinizi bize iletebilirsiniz.
https://www.turkcell.com.tr/tr/turkcellli-olmak/yeni-hat

turkcell.com.tr üzerinden yeni numara aldığımda ek fayda kazanır mıyım?
Active

Tarifenize ek olarak, 4 ay boyunca geçerli aylık 2GB internet hediyesi de kazanırsınız. Bu fayda sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.

Ek faydaları ne zaman kullanmaya başlayabilirim?
Active

2GB hediyeniz, numaranız açıldıktan sonra kısa mesaj ile bilgilendirilerek numaranıza tanımlanacaktır. 2GB hediye 31.12.2020 tarihine kadar geçerlidir. Bu fayda sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.

Yeni numaramı daha sonra iptal ettirirsem paketimin cayma bedeli faturama yansır mı?
Active

Paketiniz, 12 ay faydalanma taahhüdü kapsayan yıllık abonelik kampanyasına dâhildir. Kampanyadan 12 ay süresi dolmadan ayrıldığınız durumda, faturanıza faydalandığınız fatura dönemi başına kampanya iptal bedeli yansıtılacaktır. Kampanyada kalan sürede ödenecek bedelin, iptal bedelinden daha düşük olması durumunda, sadece kalan bedel ödenerek paket iptali gerçekleşecektir. Her paket için cayma koşulları, cayma bedeli ve diğer tüm detaylara, o paketin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Seçtiğim paketi nasıl değiştirebilirim?
Active

Seçmiş olduğunuz paketinizi, numaranız açıldıktan ve ilk faturanız çıktıktan sonra 0 (532) 532 00 00'ı arayarak değiştirebilirsiniz.

turkcell.com.tr üzerinden hangi ödeme tipinde numara alabilirim?
Active

Turkcell yeni numara talebi sadece faturalı olarak yapılabilir. Ön ödemeli hat talebi turkcell.com.tr’den yapılamamaktadır.

Benim yerime bir yakınım numara talebinde bulunabilir mi?
Active

Başvuruları yalnızca kimlik ve sabit evrak göstererek talep sahibi yapabilir. Bir başkası sizin yerinize başvuru yapamaz.

Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?
Active

Buradaki formu doldurarak, kuryenin sizi ziyaret etmesini istediğiniz teslimat adresinin değiştirilmesini talep edebilirsiniz.

Kurye, ziyaret etmeden önce bilgilendirme yapacak mı?
Active

Kurye, gönderiyi dağıtıma çıkardığında bilgilendirme SMS‘i gönderir.

Yeni hat talebimi nasıl iptal edebilirim?
Active

Yeni numaranızın açılışı yapılmadan, 0 (532)532 00 00 arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ancak numara aktiflenme işleminiz yapıldı ise iptal için size en yakın Turkcell Mağazasına kimliğiniz ile başvuru yapmanız gerekmektedir.

Kaç adet yeni numara alabilirim?
Active

Bir TC kimlik numarası ile ayda sadece iki kez turkcell.com.tr üzerinden yeni numara alınabilir.

turkcell.com.tr talep formundan yaptığım seçimlerin bağlayıcılığı var mıdır?
Active

turkcell.com.tr üzerinden yaptığınız talep, bir ön taleptir; bağlayıcılık, Turkcell mağazalarımızda abonelik sözleşmesinin imzalanmasının ardından başlar.

Yeni numara almak için hangi evraklara ihtiyacım var?
Active

  • Kimlik alternatifleri (nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi veya TC kimlik numaralı pasaport veya baro kimliği)
  • Son 2 aydan birine ait sabit evrak (fatura, kredi kartı ekstresi veya ikametgah belgesi) Muhtar veya nüfus müdürlüğünden alınan ikametgah belgesinin aslı geçerlidir, e-devlet üzerinden alınan ikametgah belgesi bu başvuruda geçerlidir.
* Sosyal Destek kapsamında iseniz faturaları hatlar için %25 indirim faydanız bulunmaktadır. Bu faydadan yararlanabilmek, engelli raporu veya kimliği / şehit yakını kimliği / Gazi kimliğinizi yanınızda getirmenizi rica ederiz.
Ödeme tipini nasıl değiştirebilirim?
Active

Seçmiş olduğunuz ödeme tipinizi, numara açılış işlemi tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.
Fatura adresimi nasıl değiştirebilirim?
Active

Fatura adresinizi, numara açılış işleminiz tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.

Geçici TC kimlik numarası, vekâlet ve vasi ile işlem yapılabilir mi?
Active

Hayır, geçici TC kimlik numarası, vekâlet veya vasi ile işlem yapılamamaktadır.
turkcell.com.tr'den seçtiğim numarayı Turkcell mağazalarından alabilir miyim?
Active

Seçilen numara sadece turkcell.com.tr üzerinden ilerleyen kurye sürecindeki teslimatlarda kullanılabilmektedir.

Bu hizmet yurt dışında da geçerli midir?
Active

Hayır, turkcell.com.tr üzerinden yeni numara alma işlemi sadece yurt içinde geçerlidir.

Yeni numaramı yurt dışına çıktığımda kullanabilir miyim?
Active

Yeni numara talebinizi iletirken "Diğer Abonelik Tercihleriniz" alanından yurt dışından arama/aranma seçeneklerinin seçilmesi yeterlidir.

15-18 yaş müşterilerimiz kendi adlarına yeni numara satın alabilirler mi?
Active

turkcell.com.tr’den yaptığınız başvurularda vekâletname ve muvafakatname ile işlem yapılamamaktadır. 15-18 yaş arası müşterilerimiz gerekli evraklarla birlikte kendilerine en yakın Turkcell mağazasına başvurabilirler.
Aldığım yeni numara daha önce başkası kullanmış olabilir mi?
Active

Evet, yeni numaranız daha önce farklı bir müşteri tarafından kullanılmış olabilir.

Yeni numaramın fatura kesim tarihi nasıl belirlenir?
Active

Sistem tarafından en uzak fatura dönemi belirlenir.

turkcell.com.tr'den seçtiğim numarayı Turkcell mağazalarından alabilir miyim?
Active

Teslimat tipini mağazadan teslimat seçtiğinizde size en yakın mağazamızdan evraklarınızla birlikte işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.

turkcell.com.tr üzerinden aldığım yeni faturalı hat için ne kadar vergi ödeyeceğim?
Active


Yeni tesis özel iletişim vergisiTelsiz Kullanım ÜcretiTelsiz Ruhsatname Ücreti
86 TL
37,26 TL
37,26 TL
Turkcell'de 12 taksitle!
Aylık faturanıza 3,11 TL yansıtılmaktadır
Turkcell'de 12 taksitle!



Sıkça Sorulan Sorular
Tümünü Göster