Kurumsal Siteye Git

Ayarlarım

Nasıl yeni sim kart siparişi verebilirim?
Active

Turkcell.com.tr'den hesabınıza giriş yapın. Menüden en altta bulunan "İşlem Merkezi" kategorisini tıklayın. Açılan sayfada sol tarafta yer alan menüden "Ayarlarım" seçeneğine tıklayın. Açılan sayfada hat ayarlarınızla ilgili yapabileceğiniz işlemleri görürsünüz. Buradan sayfayı aşağı kaydırarak "Sim Kart Değişikliği" seçeneğinin yanında yer alan "Ön Başvuru" butonunu tıklayın.

Önünüze gelen ekranda telefonunuzun markasını ve modelini belirleyin. Sayfayı aşağıya doğru kaydırarak "Değişim Nedeni ve Teslimat Tarihi" seçeneklerini belirleyin. Telefon Numarası, Alıcı ve Teslimat Adresi bilgilerini kontrol edin. Eksik veya hatalı bilgileri "Değiştir" linkine tıklayarak güncelleyebilirsiniz. Belirtilen alanları doldurduktan sonra alt bölümde yer alan "Kaydet" butonuna tıklayarak işleminizi sonlandırabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

İşlem Merkezi'nden hattım ile ilgili hangi ayarları yapabilirim?

Devamını Oku

Fatura Kontrol Uyarı Limiti nedir?

Devamını Oku

Kalan kullanımlarımı nasıl görüntüleyebilirim?

Devamını Oku

Hesabım'la ilgili işlemleri nereden yapabilirim?

Devamını Oku

Kalan ses, data ve SMS kullanımlarımı nasıl görüntülerim?

Devamını Oku