Kurumsal Siteye Git

Faturalı Hat

Hattımı geçici olarak gelen ve gelen /giden iletişime ne kadar süreyle kapatabilirim ve faturama herhangi bir ücret yansır mı?
Active
17 Aralık 2017 tarihi itibari ile, giden veya gelen/giden iletişime kapattığınız hatlarınız en fazla 3 ay kapalı kalabilir, 3 ay sonunda hatlar otomatik açılır.

Giden veya gelen/giden iletişime kapalı hatlarınızı, geçici kapatma talep tarihinizden itibaren 7 gün içerisinde iletişime açmanız halinde herhangi bir ücret yansımaz.

Giden veya gelen/giden iletişime kapattığınız tarihten sonra 7 gün içinde iletişime açmadığınız durumda, 7 günden sonraki ilk fatura kesim tarihinizde vergiler dahil hat başına 14 TL geçici kapatma bedeli yansıyacaktır.

15 Nisan 2018 tarihi itibarıyla M2M hat tipleri için uygulanan ücret vergiler dahil hat başına 5 TL olacaktır.

Yıllık abonelik kontratı bulunan abonelerin, giden veya gelen/giden iletişime kapatma yaptığı dönemlerde, giden veya gelen/giden iletişime kapalı kaldığı fatura dönemi kadar kontrat süreleri uzar. Süre olarak 1 fatura döneminden az olan giden veya gelen/giden iletişime kapatmalarda uzatma olmaz. Giden veya gelen/giden iletişime kapatılan hattın taahhüt süresi bitimine 4 (dört) gün kaladan sonra açılması halinde, taahhüt süresi’ne ekleme yapılmaz.

İlginizi Çekebilir

Hattımdan TL düştü, şu an hattıma kayıtlı üyeliklerimi öğrenebilir miyim ?

Devamını Oku

Hattımı kullanmaya devam edebilmek için TL yüklemem gereken zamanı nasıl öğrenebilirim?

Devamını Oku

Fatura alternatifleri nelerdir?

Devamını Oku

Kullandığım hattın yasal sahibi vefat etti; hattı üzerime nasıl alabilirim?

Devamını Oku

Özel Servis Numaraları

Devamını Oku