Kurumsal Siteye Git

İade/Değişiklik/Arıza

Kurye / kargo yetkilisinin getirdiği ürün hasarlı, eksik veya yanlış çıkarsa ne yapmalıyım?
Active

  • Turkcell.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin kurye / kargo yetkilisi tarafından adresinize teslimatı sırasında paketinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Siparişinizin eksik, yanlış, kırık veya ambalaj hasarlı olması durumunda, paketi teslim almayarak kurye/kargo yetkilisine tutanak hazırlatmanız gerekmektedir.
  • Diğer durumlarda burada bulunan formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

Siparişimin faturası e-posta ile gönderilir mi?

Devamını Oku

Faturama Yansıt Ödeme Seçeneği Nedir?

Devamını Oku

Kurumsal faturalandırma yapabilir miyim?

Devamını Oku

Paycell Dijital Para İle Ödeme Seçeneği Nedir?

Devamını Oku

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Devamını Oku